וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר ש"ס: "הציבור מעוניין לראות הנהגה חדשה וצעירה"

עודכן לאחרונה: 23.12.2023 / 23:34

בטורו בביטאון המפלגה, אשר מדינה התייחס למצב הפוליטי של הליכוד ורה"מ בסקרים האחרונים: "נתניהו מבין היטב את מצבו הלא-מזהיר", העריך וסייג, "החוזקה שלו היא היעדר אלטרנטיבה ראויה". לאחר מכן הבהיר: לא כתבתי שעמדת ש"ס היא החלפת נתניהו, תומכים באחדות השורות

נתניהו: "לא נעצור את המלחמה עד שנשלים את כל יעדיה"/מערכת וואלה!

דובר ש"ס, אשר מדינה, כתב השבוע בטורו בביטאון המפלגה "הדרך" כי אחרי המלחמה הציבור הישראלי "מעוניין לראות הנהגה חדשה. צעירה, נחושה ובעיקר פורצת דרך. לא עוד ממה שהכרנו. זה הספיק לנו".

מדינה התייחס בטורו למצב הפוליטי של הליכוד וראש הממשלה המכהן בסקרים האחרונים המלמדים על ירידה משמעותית בכוחם הפוליטי. לדבריו, "נתניהו מבין היטב את מצבו הלא מזהיר, אולם עוף החול הפוליטי לעולם לא אומר נואש. החוזקה שלו היא היעדר אלטרנטיבה ראויה. ראש ממשלה בישראל הוא לא מכשיר חשמלי שזורקים כדי לקנות את הדגם החדש. הציבור כיום נחשף לכמות הסוגיות הביטחוניות המונחות על השולחן ומבין כי דרושה יד מנוסה ושקולה על ההגה".

רה"מ בנימין נתניהו בישיבת ממשלה, הקריה, 17 בדצמבר 2023. מרים אלסטר, פלאש 90
רה"מ בנימין נתניהו בישיבת ממשלה, הקריה, 17 בדצמבר 2023/פלאש 90, מרים אלסטר

עם זאת, מדינה לא ממהר להספיד את האפשרות שנתניהו ימשיך לכהן כראש ממשלה וציין בין היתר את "הרקורד של נתניהו בעמידה נחרצת מול ממשלים אמריקניים לעומתיים, כדוגמת אובמה", למשל, כעובדה ש"לא מזיקה לו". מדינה הוסיף: "בוודאי מול גנץ, לפיד ואחרים הנתפסים כעושה דברם בכניעה. ביום פקודה, שעדיין אינו נראה באופק, נתניהו יארוז את כל המסרים הללו לקמפיין מהודק בתקווה להשיב אליו את המוני המאוכזבים".

דובר ש"ס אשר מדינה מסר: "בניגוד מוחלט לפרסומים כאילו כתבתי בטורי שעמדת ש"ס היא החלפת נתניהו - זהו מצג מסולף וחוטא לאמת. מדובר בטור פרשנות פוליטי, (גם לקוראי 'הדרך' מגיע), על דעתי, המציג את כלל העמדות הציבור, כאשר רוב הטור עסק דווקא בחוזקות של נתניהו כאדם שאין לו אלטרנטיבה ראויה, כזה שמציג עמדה ברורה בנושא שליטת הרש"פ בעזה, עם רקורד של עמידה נחרצת מול ממשלים אמריקניים. בימים קשים אלה, ש"ס כולה עסוקה בסיוע למלחמה ולמפונים, תומכת בראש הממשלה ובאחדות השורות ובוודאי שאינה עסוקה בשאלות פוליטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully