וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרביה: זמרת מפורסמת חשודה במעורבות ברצח ג'ינגי'ץ'

17.3.2003 / 19:50

הזמרת, המכונה צ'צ'ה, היא אלמנתו של מפקד הצבא לשעבר, ארקאן; לפני מותו היה דמות מרכזית בפשע המאורגן במדינה; חשודה כי שוחחה עם מנהיג העולם התחתון לפני ואחרי רצח ראש הממשלה

משטרת סרביה עצרה הלילה את אלמנתו של מפקד צבא סרביה לשעבר, זלייקו רזטוביץ', במסגרת המצוד שהיא מנהלת סביב רוצחיו של ראש הממשלה, זוראן ג'ינג'יץ'. האלמנה, סבטלנה רזטוביץ' - זמרת מפורסת במדינה, שכינויה הבימתי הוא צ'צ'ה - נחשדת בקיום מגעים עם אנשי העולם התחתון בסרביה, הקשורים לרציחתו של ג'ינג'יץ'.

מפקד הצבא לשעבר, שנרצח לפני שלוש שנים, נחשב לדמות מרכזית בפשע המאורגן בסרביה, ואף זכה לשם חיבה בקרב חברי העולם התחתון - ארקאן. רדיו מקומי טען, כי מקורות הקרובים לחקירת רצח ראש הממשלה, מאמינים כי צ'צ'ה הייתה בקשר עם המנהיג הנוכחי של הפשע המאורגן סמוך לרצח ואחריו. מן הדיווחים עולה, כי שני שומרי ראשה של צ'צ'ה נעצרו גם הם בפשיטה שערכה המשטרה על ביתה. יחידות משטרה חמושות כיתרו את הבית, ופרצו אליו באישון לילה.

ג'ינג'יץ' נורה למוות בפתח בניין הממשלה בעיר הבירה, בלגראד, בשבוע שעבר. בבי.בי.סי דווח, כי עד כה נעצרו יותר מ-300 בני אדם במסגרת המצוד שמנהלת המשטרה אחר הרוצחים, והמדינה נמצאת במצב חרום שיימשך עוד כמה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully