וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ' תקף את קבינט המלחמה: "מנהלים מו"מ עם ראשי חמאס"; בליכוד לא נשארו חייבים

עודכן לאחרונה: 20.12.2023 / 19:41

שר האוצר קרא לקבינט "לשלוח את ראש המוסד לסכל את ראשי החמאס ולא לדבר איתם". בליכוד תקפו בתגובה: "בוחר לצייץ דברים משוללי כל יסוד". אמש, בתום פגישתו עם נציגי משפחות החטופים, נתניהו אמר "רק עכשיו שלחתי את ראש המוסד לאירופה פעמיים לקדם תהליך לשחרור חטופינו"

משפחות החטופים נכנסו לקריה לפגישה עם ראש הממשלה נתניהו ומתאם השבויים והנעדרים גל הירש 19 בדצמבר 2023/אורי סלע

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' תקף היום (רביעי) את קבינט המלחמה בטענה שהם מקיימים משא ומתן עם בכירי חמאס. "קבינט המלחמה צריך לשלוח את ראש המוסד לסכל את ראשי החמאס בכל מקום שהם ולא לדבר איתם ולנהל איתם מו"מ", צייץ בטוויטר.

בליכוד תקפו בתגובה, "מצער ששר האוצר בחר לצייץ דברים משוללי כל יסוד. ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר הנחה את המוסד לחסל את בכירי חמאס בכל מקום שהם כפי שהנחה את שר האוצר לפתוח את הברזים ולדאוג שהכספים יגיעו לאזרחים, לעסקים, למפונים, לחיילים ולמילואימניקים".

בציונות הדתית השיבו, "הברזים היחידים שרה"מ ניסה ללחוץ על שר האוצר לפתוח בכל מיני קומבינות הם אלה שנועדו להזרים כספים לרשות הפלסטינית כדי שהיא תעביר אותם לחמאס בעזה. טוב ששר האוצר עמד בפרץ והציב קו אדום". בליכוד מסרו, "מודים על תמיכתו של סמוטריץ' במדיניות שמוביל ראש הממשלה נתניהו ביום שאחרי חיסול החמאס - לא נחליף את חמאסטאן בפת"חסטאן".

יצוין כי העימות בין הליכוד והציונות הדתית והביקורת של סמוטריץ על מדיניות קבינט המלחמה מגיעים ברקע הקריסה של הציונות הדתית בסקרים האחרונים בהם היא אינה עוברת את אחוז החסימה.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ', ראש הממשלה בנימין נתניהו. חיים גולדברג/פלאש 90, עיבוד תמונה
שר האוצר בצלאל סמוטריץ', ראש הממשלה בנימין נתניהו/עיבוד תמונה, חיים גולדברג/פלאש 90

אמש, בתום פגישתו עם נציגי משפחות החטופים, נתניהו אמר, "רק עכשיו שלחתי את ראש המוסד לאירופה פעמיים לקדם תהליך לשחרור חטופינו". הוא המשיך, "אנחנו מחויבים, אני מחויב באופן אישי, לשחרור כל החטופים. לחלץ אותם זו משימה עליונה. אני לא אחסוך שום מאמץ בנושא והדרישה היא להביא את כולם". בתשובה לשאלה האם יצליח לשחרר את החטופים, ענה ראש הממשלה כי "אני יכול לתת ערובה אחת - אנחנו לא מפסיקים".

לפי גורמים שעודכנו בתוכן הפגישה, נתניהו שב ואמר למשפחות החטופים שרק הלחץ הצבאי יביא לשחרור החטופים, ושיש מאמצים ומגעים ומספר מנופי לחץ נוספים במקביל - אך הוא סירב לפרט אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully