וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסת אישרה: לוחמים משוחררים יקבלו מימון מלא לתואר

עודכן לאחרונה: 20.12.2023 / 16:05

הצעת החוק של שר הביטחון גלנט, יולי אדלשטיין, יו"ר הקואליציה כץ וח"כ אלי דלל אושרה בקריאה שניה ושלישית, ותגדיל את מימון שכר הלימוד מ-75% ל-100%. לוחמים משוחררים שהם סטודנטים כעת יהיו זכאים להשלמה רטרואקטיבית. אופיר כץ: "לוחמים ולוחמות - אני מעריץ אתכם"

בווידאו: לוחמי צה"ל ממשיכים להילחם ברחבי רצועת עזה; הלוחמים איתרו משאית עליה הותקנו רקטות ארוכות טווח/דובר צה"ל

הכנסת אישרה היום (רביעי) בקריאה שניה ושלישית את הצעת חוק ממדים ללימודים, שתקבע מימון של 100% לתואר ללוחמים משוחררים, גם רטרואקטיבית.

מדובר בהצעת חוק שקידמו שר הביטחון יואב גלנט, יו"ר ועדת חוץ וביטחון יולי אדלשטיין, יו"ר הקואליציה אופיר כץ וח"כ אלי דלל (ליכוד), שמעדכנת את חוק ממדים ללימודים של שר הביטחון לשעבר בני גנץ שאושר במאי 2022 וקבע מימון של 75% משכר הלימוד. הצעת החוק המעודכנת קובעת כי גם לוחמים משוחררים שהם סטודנטים כעת יהיו זכאים להשלמה ל-100% על כל התואר רטרואקטיבית. כמו כן, תוגדל הזכאות למימון מ-3 שנים ל-5 שנים מרגע השחרור ללוחמי סדיר, ומ-5 שנים ל-7 שנים מרגע השחרור ללוחמים שהם קצינים ואנשי קבע.

פעילות צה"ל בעזה. דובר צה"ל
"עם ישראל מעריץ אתכם". לוחמי צה"ל בעזה/דובר צה"ל

יו"ר הקואליציה אופיר כץ אמר: "לוחמים ולוחמות יקרים, אני מעריץ אתכם, עם ישראל מעריץ אתכם - את הציונות, את רוח הלחימה, את המורל, ההתמדה והנחישות. אתם גאוותנו, אתם עטרת ראשינו. אבדנו המון מטובי בנינו, הכאב הוא עצום, אני בטוח שקשה לכם, אבדתם חברים, אחים לקרב, ואתם עדיין שם, מול האויב, עם הרעל בעיניים, בשביל שהילדים של כולנו יוכלו לישון בשקט, בשביל שמדינת ישראל תמשיך להתקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully