וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לקביעת השופטים: פרקליטו של נתניהו הודיע - לא נאפשר להוסיף דיונים במשפטו

עודכן לאחרונה: 20.12.2023 / 15:30

עו"ד עמית חדד הודיע לפרקליטות כי לא יאפשר דיונים נוספים בתיקי נתניהו מתחילת השנה הבאה, "בשל דיונים בהליכים מקבילים שנקבעו". עוד ביולי, שופטי בית המשפט המחוזי קבעו להוסיף יום דיונים בכל שבוע - וכעת נותר לראות אם ידבקו בהחלטתם

בווידאו: משפט נתניהו: נמשכת עדותו של אבי אלקלעי, לשעבר עורך וואלה!/מערכת וואלה!

סניגורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עורך הדין עמית חדד, שלח שלשום (שני) מכתב לפרקליטות המדינה שבו הוא מודיע כי אין בכוונתו להוסיף יום דיון בתיקי נתניהו החל מסוף השנה הנוכחית, וזאת לטענתו, "בשל דיונים בהליכים מקבילים שנקבעו במועד מועד".

הודעתו של חדד עומדת בניגוד להחלטת שופטי בית המשפט המחוזי הדנים בתיקים, רבקה פרדימן-פלדמן, משה ברעם ועודד שחם, שהחליטו להוסיף עוד יום דיונים. החלטתם התקבלה לפני פגרת בתי המשפט בחודש יולי, וכעת יש לראות אם ידבקו מאחוריה - ויחישו את ההליך לקראת סיומו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה, משרד רה"מ, ירושלים. 10 בדצמבר 2023. יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה, משרד רה"מ, ירושלים. 10 בדצמבר 2023/עיבוד תמונה, יונתן זינדל/פלאש 90

שלשום, נודע לוואלה! כי חוקר המשטרה אורי קנר שהיה אמון על חקירתם של בני משפחת אלוביץ' במסגרת תיק 4,000 נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי ברצונו ששאול אלוביץ' יחתום על הסכם עד מדינה בתיק. זאת, במהלך עדות שמסר בבית המשפט המחוזי בירושלים.

עם תחילת עדותו, נחקר על ידי עו"ד יעל שחף מפרקליטות המדינה, וסיפר על מסגרת אחריותו בחקירת משפחת אלוביץ'. "תפקידי היה לחקור את שאול אלוביץ', חקרנו את החשד שנתניהו קיבל ממנו שוחד בדמות סיקור אוהד ובתמורה נתניהו הטיב איתו רגולטורית עם חברת בזק". עוד הוסיף כי התבצעו שיבושים נוספים עליהם שאול ואשתו איריס נחקרו.

עוד התייחס קנר לטענות שעלו מצדו של אלוביץ' וחלק מתומכי נתניהו ביחס ל"תרגיל החקירה" שנעשה לבנו של שאול, אור, במהלכו ביקשה המשטרה להפוך את אשתו ובנו של אלוביץ' לעדי מדינה. "אור היה חשוד, וצריך לדעת מה ההשלכות. זה חלק מהעניין של שיקוף המציאות לאחר שנעצרו", אמר קנר. "רצינו מהם שיתוף פעולה, כיוונו שיהיו עדי מדינה, והבנו ששאול לא יהיה עד מדינה בלי איריס ובלי אור. לא הייתה כוונה להשפיל ולא להשתמש בבני משפחה כלחץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully