וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור נפל בעזה, אשתו ליאב צפויה ללדת בשבעה: "תשמור עלי ועל התינוקת מלמעלה"

עודכן לאחרונה: 20.12.2023 / 15:38

ליאור סיון בן ה-32 נפל בקרבות בדרום הרצועה, אשתו ליאור בהיריון מתקדם ואמורה ללדת בקרוב את בתם. אשתו ספדה לו: "בחודשים האחרונים שידרת לי שאתה לא מסתכן, ששריונרים לא יכולים להיפגע". אחיו: "היית אגדה, ואני בטוח שתהיה אגדה גם שם למעלה"

תיעוד: כוחות שלדג פועלים בתוך מנהרת טרור בלב העיר עזה/דובר צה"ל

דובר צה"ל הודיע הבוקר (רביעי) כי סרן במיל', ליאור סיון בן ה-32 מבית שמש, נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה. אשתו, ליאב, בהיריון מתקדם ואמורה ללדת בקרוב את בתם, אחות קטנה לילדם הראשון. היא עשויה ללדת כבר במהלך השבעה.

לכל העדכונים על המלחמה

ליאור סיון שנפל בעזה ואשתו ליאב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ליאור, ליאב ומשפחתם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ליאור הובא היום למנוחות בבית העלמין בבית שמש. מאות ליוו אותו בדרכו האחרונה. "רק אתמול חלמנו על חופשה, טיולים, הבית שלנו והתינוקת שתהיה", ספדה לו אשתו, "התעקשת לשמוע הכול. ביחד התגלגלנו מצחוק, כמה אהבנו לצחוק יחד. בחודשים האחרונים שידרת לי שאתה לא עושה שום דבר מסוכן וששריונרים בכלל לא יכולים להיפגע. זה היית אתה, לוקח הכול בקלות". שום עין לא נותרה יבשה כשאמרה ליאב כי היא "לא מצליחה לדמיין את החיים שלנו בלעדיך. אני מבטיחה לך לעשות הכול כדי שנהיה משפחה שעדיין חוגגת את החיים וצוחקת. תשמור עלינו מלמעלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

גברי, אחיו של ליאור שמשרת אף הוא בימים אלה ברצועת עזה, נפרד ממנו בעצב. "חיכיתי שתחזור כדי שנדבר, חשבתי שרק אני ואתה נבין אחד את השני ונעבד את החוויות. הערצתי אותך, תראה כמה אנשים באו להיפרד ממך, שהיית עבורם מודל לחיקוי, ואני בראשם". גברי סיפר על אחיו שהיה אגדה בכל שלב בחייו - "בבית ספר, בתיכון, במכינה, בצבא. תמיד הייתי בדרכך כדי לנסות להגיע לרמה שלך. תמיד הייתי בגאווה 'אח של ליאור'. אני בטוח שגם שם למעלה תהיה אגדה, ושביום שאני אגיע למעלה יגידו לי גם 'אתה אח של ליאור?'"

אחותו של ליאור תיארה אותו כמי שהיה מסמר הערב בכל אירוע משפחתי. "ליאוריטו, דאגתי לך יום-יום, קיוויתי שתחזור הביתה, לא האמנתי שתחזור ככה. היית אדם שמשך את הסובבים אותו כמו מגנט, עם אישיותך הכובשת. אני מעריצה אותך ואת מי שהפכת להיות עם השנים, את כישורי האבהות והזוגיות. היית מוקף תמיד בחברים. אני מצטערת שלקחתי את הזמן שלנו כמובן מאליו, ושלא התעקשתי שניפגש יותר. אני אוהבת אותך ויודעת שיום אחד ניפגש שוב".

ראש העיר בית שמש, עליזה בלוך, ספדה לליאור ומסרה: "עוטפת ומחבקת את משפחת סיון ומשפחת צ'אס עם היוודע נפילתו של גיבור ישראל. ההורים, משפחת צ'אס - אורלי שלנו שעובדת כפסיכולוגית בשפ"ח,
ליאב היקרה, אין מילים לאתר את הכאב העצום. כולנו מצדיעים וכואבים. יהי זכרו ברוך".

איש התקשורת חנוך דאום סיפר שליאב היא בתה הבכורה של בת דודתו, וכתב על ליאור בפוסט בפייסבוק: "היה עלם חמודות, הכרתי אותו דרך ליאב - זוג מקסים ומיוחד, מצפים לילד נוסף, עמדו לעבור לבית חדש בקרוב ורקמו חלומות רבים. אני שולח תנחומים לליאב האהובה ולמשפחת סיון מבית שמש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully