וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רס"ר במיל' דניאל יעקב בן הרוש וסרן במיל' רותם יוסף לוי נפלו בקרבות בצפון הרצועה

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 18:04

בן הרוש, בן 31 מאלון, לחם בגדוד 6551 שבעוצבת 'חצי האש'. לוי, סגן מפקד פלגה ביחידת יהל"ם, נפל יחד עם חברו ליחידה סרן במיל' נתנאל סילברג, בהיתקלות עם מחבלים. בתוך כך, צה"ל הודיע כי שני לוחמי גולני נפצעו קשה בדרום הרצועה

רן דנקר מבצע את השיר "הללויה" בהלוויתה של סמלת רוני אשל. 12 בנובמבר 2023/אורי סלע

רס"ר במיל' דניאל יעקב בן הרוש, בן 31 מאלון, וסרן במיל' רותם יוסף לוי, בן 24 מאורנית, נפלו אתמול בקרבות ברצועת עזה - כך הודיע הבוקר (שלישי) צה"ל.

בן הרוש, לוחם בגדוד 6551 שבעוצבת 'חצי האש', נפל בהיתקלות עם מחבלים בצפון הרצועה. לוי, סגן מפקד פלגה ביחידת יהל"ם, נפל יחד עם חברו ליחידה סרן במיל' נתנאל סילברג.

עם ההודעה על נפילתם של בן הרוש ולוי, צה"ל התיר לפרסום כי שני לוחמים מגדוד 13 של חטיבת גולני, נפצעו אמש קשה בקרב בדרום רצועת עזה. השניים פונו לטיפול בבתי החולים בארץ.

רס"ר דניאל יעקב בן הרוש. באדיבות המשפחה
רס"ר דניאל יעקב בן הרוש/באדיבות המשפחה

רותם יוסף לוי הותיר אחריו את ההורים אסי ומיכל ואחים. הלוויתו תתקיים היום ב-15:30 בחלקה הצבאית בבית העלמין סגולה בפתח תקווה. חברו דור כתב בפייסבוק: "יש כל כך הרבה דברים לספר עליך. גדלת להיות גבר שגברים. רותם לוי היית גיבור בחיים וגם במותך. לעד נישאר החיילים שלך מהיציע".

במועדון הכדורסל מכבי תל אביב ספדו ללוי, שהיה חבר ותיק בארגון, "רותם, בשר מבשרנו, אחד מאיתנו - נפל בקרב ברצועת עזה. הוא היה איש גדר ואחראי על התפאורה, וזכה איתנו בגביע אירופה בפיינל פור במילאנו כשהיה חלק מוביל בעשייה של הארגון", ספדו לו חבריו במכבי, "הוא המכביסט הכי טוב שיש, וככזה, מגיל צעיר הוא ידע שיהיה ביחידה מובחרת, התגייס ליהל"ם ואף יצא לקורס קצינים. הלב כואב. נזכור אותך תמיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סרן רותם יוסף לוי. באדיבות המשפחה
סרן רותם יוסף לוי/באדיבות המשפחה

המועצה האזורית בנימין ספדה לבן הרוש. "איבדנו היום תושב, אבא, איש יקר, לוחם למען עמו וארצו", מסר ראש המועצה ישראל גנץ. "הלב מתרסק על עוד עולם ומלואו שנופל. מותו בחירוף נפש הוא מחיר התקומה שלנו. אנחנו חייבים לו ולחבריו את המשך בניית המדינה והחברה שלנו. אנו מחבקים את משפחתו של דניאל ועוטפים את אשתו הדר ואת הבן יובל בן השנתיים בשעה קשה זו. נמשיך ללוות אותם יחד עם קהילת היישוב אלון".

פרופ' נילי שטיינברג, דיקנית הפקולטה למדעי הספורט והתנועה במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט, סיפרה כי דניאל היה סטודנט במוסד. "הוא היה סקרן וחכם. ברצינותו ובגישתו החיובית והחייכנית לעולם, הוא השרה אוירה רגועה על כל סובביו. הוא סייע בחפץ לב לחבריו לספסל הלימודים. דניאל הרבה לחייך, תוך מחשבה חיובית על העולם שסביבו. תמיד חיפש שלום ואחווה בין כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully