וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתפרעים, תוקפים ודוקרים את מנהל העסק: אלימות קשה בשוק מחנה יהודה

עודכן לאחרונה: 22.12.2023 / 11:39

מחקירת שוטרי תחנת "לב הבירה" עלה כי האירוע התרחש ימים ספורים לאחר "אזהרה" שהגיעה מטעם הנאשמים. הם הגיעו לבית העסק ואיימו לפגוע בבעלים אם לא יקבלו אחוזים מרווחיו. הקורבן סירב והצהיר כי ידווח על המקרה, אולם ימים לאחר מכן אלו שבו בתוספת תגבורת - ודקרו אותו

5 תושבי ירושלים תקפו באלימות אדם בעיר, 18 בדצמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כתב אישום הוגש אתמול (שני) על ידי עו"ד ישי זיגמן מפרקליטות מחוז ירושלים, נגד חמישה צעירים תושבי ירושלים והאזור שתקפו באלימות אדם באירוע שהתרחש בבית העסק של הקורבן הממוקם בשוק מחנה יהודה בעיר. בתיעוד ממצלמות האבטחה, מתועדים הנאשמים תוקפים באלימות קשה את מנהל בית העסק ועובדיו, וכן דוקרים את הקורבן בראשו ובפלג גופו העליון.

מחקירת המקרה עלה כי עוד בסוף חודש נובמבר, ימים לפני האירוע, הגיעו לבית העסק של הקורבן בשעות הערב שלושה מהנאשמים, ישאמבל היילו בן ה-27, זמנה גזהין בן ה-25. שם, ניגש אחד ישמאבל אל הקורבן ודרש ממנו אחוזים מרווחי העסק שבבעלותו, תוך שהוא מאיים עליו כי אם מעוניין ב"שקט", עדיף לו להיענות לדרישה. בין דבריו, הטיח בפניו: "אתה יודע למה אני מסוגל, מה אני עושה או לא עושה, ואני בטוח שאתה רוצה שהשקט בבר יישמר שלא יהיה פיגועים בבר. השקט לא בחינם".

בשלב זה, פנה הקורבן אל הנאשם הנוסף, זמנה, והבהיר לו כי הוא רואה את האירוע כעברייני וכי בכוונתו לדווח עליו למשטרה. הנאשם השלישי, אבי, ששהה עמם פנה לקורבן וציין בפניו: כל מה שהוא אומר, זה מה שיהיה, ואתה תראה שזה מה שיהיה.

5 תושבי ירושלים תקפו באלימות אדם בעיר, 18 בדצמבר 2023. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
5 תושבי ירושלים תקפו באלימות אדם בעיר, 18 בדצמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא
הסכין באמצעותו תקפו תושבי ירושלים אדם בעיר, 18 בדצמבר 2023. דוברות משטרת ישראל
הסכין באמצעותו תקפו תושבי ירושלים אדם בעיר, 18 בדצמבר 2023/דוברות משטרת ישראל

הקורבן מימש את הצהרתו ודיווח על האירוע למשטרה, שם פתחו בחקירה ובניסיונות לאתר את המעורבים שנמלטו. אולם, ימים ספורים לאחר מכן, הגיעו חמשת הנאשמים יחד עם נוספים שוב לבית העסק בשוק, נכנסו אל המקום והחלו מתפרעים, זורקים חפצים שנקראו בדרכם אל עבר בעל העסק ועובדיו ותוקפים אותם באלימות.

"מדובר באירוע חמור על רקע סחיטה אלימה, מאלו בהן נאבקת המשטרת על יחידותיה ומחוז ירושלים בפרט", מסר קצין חקירות צוות מעצרים תחנת לב הבירה, פקד יוסי רגב. "על אף סירובו של הקורבן להיענות לדרישת הנאשמים, אלו שבו אל בית העסק במטרה לפגוע בו ובסובבים, כל אלו לעיני כל כאשר המקום הומה אדם וביניהם זוג הורים עם בנם הפעוט, והחלו נוקטים באלימות קשה תוך השלכת ריהוט ודקירתו של הקורבן ובכך גרמו בגופו חבלות חמורות ונזק רב במקום".

לנאשמים מיוחסות עבירות סחיטה באיומים, חבלה בכוונה מחמירה, החזקת סכין וניסיון לחבלה חמורה בנסיבות חמורות. כמו כן, הוגשה בקשה להארכת מעצרם עד לתום ההליכים נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully