וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזכיר הצבאי למשפחות החטופים: "מגבשים חלופות שיביאו להשבתם"

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 19:09

האלוף אבי גיל נפגש באישון לילה עם משפחות החטופים שעברו לישון באוהלים מחוץ לקריה, והן הביעו בפניו את תסכולן מהקיפאון במשא ומתן להשבת החטופים. בהמשך נפגש עימן גם שר המדע אקוניס: "הפעילות להחזרת החטופים מתקיימת ברובה בזירה המדינית ונסתרת מהעין"

בווידאו: משפחות החטופים: "הצבא לבד לא יכול לעבוד, יש צורך במהלך מדיני"/צילום: ניב אהרונסון

המזכיר הצבאי של ראש הממשלה אלוף אבי גיל נפגש אמש (שבת) עם משפחות החטופים שעברו לישון באוהלים מחוץ לקריה, כך נודע לוואלה. גיל יצא מהקריה אחרי דיון קבינט המלחמה בסביבות השעה 02:00, עצר ליד מאהל המשפחות מחוץ לשער בגין, ושוחח עמם במשך כחצי שעה.

לפי גורמים שנכחו במקום, המשפחות שוחחו עם גיל על כעסם ותחושותיהם לנוכח הקיפאון במשא ומתן להשבת החטופים, והמזכיר הצבאי עידכן אותן על המאמצים בכל הרמות ואמר ש"הדרג המדיני והביטחוני עוסקים יום יום בגיבוש חלופות שיביאו להשלמת מטרות המלחמה - השמדת יכולות החמאס והשבת כלל החטופים".

משפחות החטופים בהצהרה, כיכר החטופים, תל אביב. 16 בדצמבר 2023. אורי סלע
משפחות החטופים בהצהרה, כיכר החטופים, תל אביב. 16 בדצמבר 2023/אורי סלע

היום בצהריים, נפגש שר המדע אופיר אקוניס בלשכתו עם נציגי משפחות החטופים. בפגישה השתתפו גם מתאם השבויים והנעדרים גל הירש וורדה פומרנץ, לשעבר ראש אגף נפגעים בצה"ל ואם שכולה. הפגישה נמשכה כשעתיים. השר אופיר אקוניס אמר: "דבריכם המרגשים הגיעו עד לעומק ליבי. אני רואה בכל אחת ואחד מהחטופים כבתי וכבני".

"הפעילות להשבת יקירכם לא פוסקת אפילו לשנייה אחת", אמר השר אקוניס. "היא מתקיימת כל הזמן, כולל בזמן שאנחנו יושבים כאן. הפעילות היא ברובה הגדול בזירה המדינית, הנסתרת מן העין. כל העם מחבק אותכם ומשתוקק לראות את כולם בבית בהקדם. זהו תפקידה של הממשלה כולה ואנחנו נעמוד בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully