וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו הקריא מכתב שקיבל ממשפחות שכולות: "אין לכם מנדט לעצור"

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 11:57

רה"מ הקריא את המכתב בפתח ישיבת הממשלה, וציין כי מדובר בצוואת הנופלים: "זו מחויבותנו". המכתב שנתניהו הקריא נשלח בידי פורום חדש של משפחות שכולות שהוקם באחרונה תחת השם "פורום הגבורה"

בווידאו: נתניהו הקריא מכתב שקיבל ממשפחות הנופלים: "אין לכם מנדט לעצור"/ניב אהרונסון

ראש הממשלה בנימין נתניהו הקריא היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה מכתב שקיבל ממשפחות של נופלים בקרבות ברצועת עזה. המשפחות כתבו לרה"מ: "העם חזק ודעתו איתנה יש לכם מנדט להילחם, אין לכם מנדט לעצור באמצע". אחרי שהקריא את הכמתב אמר נתניהו: "זו צוואת הנופלים וזו מחויבותנו"

"אני מבקש להשיב לכם את צוואת הנופלים, אנחנו נשיג את כל ייעדנו: חיסול החמאס, השבת כל חטופינו ולגרום לכך שעזה לא תהיה מוקד שיסכן את ישראל", הוסיף רה"מ. המכתב שנתניהו הקריא נשלח בידי פורום חדש של משפחות שכולות של חללי מבצע חרבות ברזל, שהוקם באחרונה תחת השם "פורום הגבורה".

רה"מ בנימין נתניהו בישיבת ממשלה, הקריה, 17 בדצמבר 2023. מרים אלסטר, פלאש 90
רה"מ בנימין נתניהו בישיבת ממשלה, הקריה, 17 בדצמבר 2023/פלאש 90, מרים אלסטר

מי שהפיץ הבוקר את הודעת פורום "הגבורה" החדש הוא ערן שוורץ, דובר ארגון הימין חוננו. שוורץ היה מעורב גם בהקמת פורום תקווה - של משפחות חטופים ונעדרים - הפועלים בנפרד ממטה משפחות החטופים והנעדרים המרכזי ומפיצים מסרים שונים מהם.

אמש, למשל, בעוד משפחות מטה החטופים הפגינו מחוץ לקריה, פורום תקווה שלח מכתב לרה"מ ולקבינט המלחמה, שבו הזהירו כי הלחץ וההפגנות יעלו את מחירה של כל עסקה עתידית וירחיקו את האפשרות לשחרור חטופים. גם פורום הגבורה וגם פורום תקווה מפיצים מסרים דומים - של תמיכה בממשלה ובקריאה להמשך הלחימה עד חיסול חמאס ועד הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully