וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרי מג"ב תועדו מכים צלם עיתונות טורקית במזרח ירושלים - והושעו מתפקיד

עודכן לאחרונה: 15.12.2023 / 15:21

שוטרי מג"ב תועדו כשהם מפילים צלם של סוכנות הידיעות הטורקית "אנדאולו" למדרכה, ובועטים בראשו פעמים רבות. מפקד מג"ב השעה את הלוחמים לאלתר, עד לבדיקת פרטי האירוע. מארגון העיתונאים נמסר כי מדובר במקרה ה-37 של תקיפת עיתונאים ע"י כוחות הביטחון מתחילת המלחמה

שוטרי מג"ב תועדו מכים צלם עיתונות טורקית במזרח ירושלים - והושעו מתפקידם/מערכת וואלה!

כמה לוחמי מג"ב תועדו היום (שישי) תוקפים צלם של סוכנות ידיעות טורקית ובועטים בראשו. במשטרה הוחלט להשעותם לאלתר עד לבירור הנסיבות. ארגון העיתונאים: "דורשים לפתוח חקירת מח"ש בנושא"

במהלך פעילות כוחות מג"ב בשכונת וואדי ג'וז שבירושלים, תועדו כמה לוחמים כשהם תוקפים באלימות צלם של סוכנות הידיעות הטורקית "אנדאולו". בתיעוד המקרה נראים שלושה לוחמי מג"ב כשהם מתווכחים עם הצלם. בשלב מסויים מתרחקים הלוחמים מהצלם, אך במהרה חוזרים למקום. אחד מהם חונק אותו, מפיל אותו למדרכה ומחזיק אותו למטה, בעוד השני בועט בראשו שוב ושוב.

בשלב מסויים מגיעים כוחות רפואה למקום ומפנים את הצלם לקבלת טיפול, כשהוא חבול בראשו. ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי מפקד מג"ב החליט להשעות לאלתר את השוטרים המעורבים, וזאת עד לבדיקת פרטי האירוע.

לוחמי מג"ב בועטים בראשו של צלם ידיעות טורקי. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
לוחמי מג"ב בועטים בראשו של הצלם הטורקי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מארגון העיתונאים והעיתונאיות נמסר: "אנחנו מזועזעים מהתקיפה האלימה של חבר הארגון וצלם סוכנות אנאדולו מוסטפא אל-חארוף בידי שוטרי מג"ב בעת שסיקר את תפילת שישי במזרח ירושלים. מדובר במקרה התקיפה ה-37 של עיתונאים ערבים מאז תחילת המלחמה, כשרוב מקרי התקיפה בוצעו בידי כוחות הביטחון".

"מדובר במציאות שפוגעת דרמטית בחופש העיתונות וביכולתם של עיתונאים לבצע את תפקידם" הוסיף הארגון ומסר, "אנחנו דורשים בתוקף ממח"ש לפתוח באופן מיידי בחקירת הארוע הקשה וממשטרת ישראל להשעות לאלתר את השוטרים המכים מכל תפקיד מבצעי עד לסיום הבדיקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully