וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בממשל ביידן: ימיו של סינוואר ספורים - יש לו דם של אמריקנים על הידיים

עודכן לאחרונה: 15.12.2023 / 1:34

זו הפעם הראשונה שבכיר בממשל ביידן מתייחס ישירות לצורך לחסל את סינוואר ומביע תמיכה בכך. "יש הסכמה רחבה שעתיד עזה צריך להיות מובל ע"י הפלסטינים", אמר אותו בכיר. היועץ לביטחון לאומי האמריקני ג'ייק סאליבן נפגש עם ראש המוסד ודן עימו במאמצים לשחרר עוד בני ערובה

יואב גלנט לג'ייק סאליבן: "כדי לשחרר את עזה מהחמאס, דרושים יותר מכמה חודשים"./צילום: שחר יורמן

בכיר בממשל האמריקני אמר היום (שישי) בתדרוך לכתבים כי ימיו של מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר ספורים. "יש לו דם של עשרות אמריקנים על הידיים והוא מחזיק בני ערובה אמריקנים. לא משנה כמה זמן זה ייקח - הצדק ייעשה בכל הנוגע לסינוואר", אמר הבכיר האמריקני.

למה זה חשוב:

  • לכידתו של סינוואר - חי או מת - היא אחת המטרות העיקריות של פעולת צה"ל בחאן יונס. זו הפעם הראשונה שבכיר בממשל ביידן מתייחס ישירות לצורך לחסל את סינוואר ומביע תמיכה בכך.

במוקד החדשות:

  • הבכיר האמריקני שוחח עם כתבים בסיום יום ארוך של שיחות בין היועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו ושורה של בכירים נוספים לגבי המלחמה בעזה.
  • במהלך ביקורו נפגש סאליבן במשך שעתיים עם ראש המוסד דוד ברנע ודן עימו במאמצים לשחרר עוד בני ערובה שמוחזקים בידי חמאס ברצועת עזה.
  • "אנחנו מנסים למצוא דרכים לשחרור החטופים. יש כמה יוזמות לחידוש המו"מ בנושא - אני לא יודע איזה מהן תוכל להתקדם", אמר הבכיר האמריקני.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מה הלאה:

  • סאליבן יבקר מחר ברמאללה ויפגש עם הנשיא הפלסטיני מחמוד עבאס כדי לדון עמו במצב בגדה המערבית וברפורמות שיש לבצע ברשות הפלסטינית כדי שזו תוכל לקחת חלק בניהול הרצועה בעתיד.
  • יש הצעות ויוזמות שמגיעות מכל מקום כולל מישראל לגבי עתיד רצועת עזה. יש הסכמה רחבה שעתיד עזה צריך להיות מובל ע"י הפלסטינים, והפלסטינים צריכים להיות מסוגלים ליישם את שאיפותיהם בדרך שלא תהווה איום על ישראל", אמר הבכיר האמריקני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully