וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חנוכייה" בשמי עזה: צה"ל ציין את הדלקת הנר השמיני - באמצעות פצצות תאורה

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 20:33

לסיום החג, לוחמי צה"ל שיגרו נורי תאורה מעל חאן יונס - שיצרו צורת חנוכייה בשמי רצועת עזה. לאורך החג, הלוחמים הדליקו מאות חנוכיות שקישטו ילדים שפונו מהעוטף, וזכו לחבילות עם חטיפים, ממתקים, ומכתבים עם מסרים מחזקים

"חנוכייה" בשמי עזה: צה"ל ציין את הדלקת הנר השמיני - באמצעות נורי תאורה/מערכת וואלה!

רגע לפני הדלקת נר שמיני של חנוכה, חיילי צה"ל שיגרו הערב (חמישי) נורי תאורה מעל חאן יונס - שיצרו צורת חנוכייה בשמי רצועת עזה.

השבוע, כ-800 חנוכיות מקושטות במסרים מחזקים מהעורף הגיעו בימים האחרונים ללוחמים וללוחמות הנמצאים בלב עזה. הלוחמים הדליקו בהן נרות לכבוד חג החנוכה תוך כדי לחימה. החנוכיות שהגיעו ללוחמים קושטו על ילדי קהילות מפונות מהדרום, מעוטף עזה ומגבול הצפון, במסגרת פרויקט "מעט מן האור" של חיל החינוך. בנוסף לחנוכיות, הלוחמים בשטח קיבלו מארז חטיפים וממתקים, ומכתבים עם מסרים מחזקים.

"חנוכייה" בשמי עזה: צה"ל ציין את הדלקת הנר השמיני - באמצעות נורי תאורה. ללא קרדיט, אתר רשמי
"חנוכייה" בשמי עזה: צה"ל ציין את הדלקת הנר השמיני - באמצעות נורי תאורה/אתר רשמי, ללא קרדיט

חלק ממטרות הכוחות במרחב חאן יונס היא איתור מנהרות אסטרטגיות של החמאס שמהן מנהלים המחבלים את הלחימה, מפעילים אמצעי פיקוד ושליטה, וחלקם מהווים מסתור למפקדי הזרוע הצבאית של החמאס ובכירי הארגון, אתרים להחזקת החטופים, ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

לפי המידע המודיעיני המצטבר במערכת הביטחון בחאן יונס, בנו משפחות סינוואר המורחבת ומשפחתו של מוחמד דף, בני המקום, מערכות לחימה מורכבות מבוצרות, שככל שיעבור הזמן, וצה"ל יטהר את המבנים וישמיד תשתיות, יהיה ניתן להגיע אליהם. עוד טוענים מפקדים, כי כוחות אוגדה 98 הצליחו לשבור את המסגרות הגדולות של חטיבת חאן יונס של חמאס, שלא מצליחה להוציא אל הפועל התקפות גדולות אלא פעולות גרילה מצומצמות מאוד של מחבלים בודדים או חוליות בנות 2-3 מחבלים. לפי הערכות במערכת הביטחון, הגדודים בחאן יונס הרבה פחות מנוסים בפעולות הצבאיות בהשוואה לגדודים בצפון רצועת עזה משום שלאורך השנים רוב המבצעים של צה"ל התמקדו בצפון הרצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully