וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל קרואו מתחתן ב-7 באפריל

17.3.2003 / 9:46

הכלה המאושרת - המוסיקאית דניאל ספנסר; בתאריך זה חל יום הולדתו של ראסל; החתונה תיערך באחוזה המשפחתית באוסטרליה; רק 80 אנשים הוזמנו; בעבר ניהל רומנים עם שרון סטון ומג ראיין

השחקן ראסל קרואו (גלדיאטור, נפלאות התבונה) יתאחד עם בחירת ליבו, המוסיקאית דניאל ספנסר, ב-7 באפריל - כך הודיעה אתמול הדוברת שלו. בתאריך זה חל גם יום הולדתו ה-39 של קרואו, שזכה בשנת 2001 בפרס האוסקר על תפקידו בסרט גלדיאטור.

הטקס ייערך בכנסיה המשפחתית, הנמצאת באחוזתו של קרואו בדרום אוסטרליה. לדברי הדוברת, לא יהיה מדובר בטקס נישואין הוליוודי אופייני, ויוזמנו אליו רק 80 אורחים, וביניהם חברים קרובים ובני משפחה. בבי.בי.סי. דווח כי בשנה שעברה התחתן בכנסיה אחיו של קרואו, טרי, ומאז היא עברה שיפוצים והורחבה, על מנת שתוכל להכיל את האורחים.

קרואו הציע לספנסר נישואין בשנה שעברה במסעדה האהובה על בני הזוג, הנמצאת בסידני. הדוברת ציינה, כי קרואו הסתובב עם הטבעת, ששוויה 100 אלף דולר, בכיסו במשך חודש עד שאזר אומץ להציע נישואין לאהובתו. עוד דווח, כי קרואו הציע לספנסר להינשא לו, רק לאחר שביקש רשות מאביה – יומיים לפני כן.

הזוג נפגש במהלך צילומי הסרט "הצטלבות" בשנת 1990. הם היו יחד כחמש שנים, ונפרדו כשהוא עבר ללוס אנג'לס ושמו נקשר ברומנים עם כוכבות כמו שרון סטון, מג ראיין (ולפי שמועות - גם ניקול קידמן). לאחר שהסתיים הרומן שלו עם מג, לפני כשנתיים וחצי, הוא צלצל לדניאל, ותוך עשרה חודשים היא עברה לגור בביתו, המוערך ב-9 מיליון דולר, בסידני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully