וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא שירתה בצבא ומשמיצה את לוחמינו": קריאות לפטר את סטרוק אחרי דבריה על קציני המילואים

עודכן לאחרונה: 12.12.2023 / 18:18

אחרי הביקורת על התוספת של 110 מיליון שקלים למשרדה, השרה אמרה בריאיון כי יש לקצץ "בכיסים השמנים" של אנשי המילואים וכי "נעשה חושבים מחדש" ברגע שיקצצו בתקציב לאנשי הקבע. לפיד: "סחטנית חסרת בושה שלא שירתה בצבא ומשמיצה את לוחמינו הגיבורים"

בווידאו: רופא בהדסה התעמת עם השרה סטרוק: "לדיבור הגזעני שלך אין מקום פה"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סערה בעקבות דבריה של שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק, שאמרה היום (שלישי) כי צריך לקצץ "בכיסים השמנים של קציני המילואים". סטרוק התראיינה בערוץ 12, והגנה על התעקשותו של שר האוצר סמוטריץ', חבר מפלגתה, להוסיף למשרדה 110 מיליון שקל שיופנו להתנחלויות ביהודה ושומרון, ורמזה שתוספת התקציב עשויה להיות מבוטלת, אם יבוטלו הכספים לאנשי הקבע. "זה מתוקצב בהרבה הרבה יותר, פי כמה וכמה מתקציב הזהות היהודית שלי, העומד על סך מאה מיליון שקלים בלבד". אמרה. "נעשה חושבים מחדש כשיקצצו להם בתקציב".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד קרא לראש הממשלה נתניהו לפטר את השרה סטרוק. בציוץ ב-X (לשעבר טוויטר) כתב לפיד כי אמירתה של סטרוק היא אמירה "בזויה ומקוממת של זלזול בלוחמי וקציני צה"ל שנלחמים ומסכנים את חייהם ממי שלא שירתה בצבא, סחטנית חסרת בושה שיושבת באולפנים ומשמיצה את לוחמינו הגיבורים. מי שפוגעת בביטחון הלאומי בזמן מלחמה לא יכולה להמשיך לכהן בממשלה".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' והשרה למשימות לאומיות אורית סטרוק. דוברות הציונות הדתית, אתר רשמי
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' והשרה למשימות לאומיות אורית סטרוק/אתר רשמי, דוברות הציונות הדתית

בהמשך, הבהירה השרה בציוץ בטוויטר: "בריאיון בערוץ 12 אמרתי שבתקציב 24 יקוצצו 'שומנים בתקציב'. הבאתי כדוגמא את הגדלות הרמטכ"ל - תוספות בלתי חוקיות לפנסיות של קצינים בדימוס, שמזמן לא נלחמים וכבר מקבלים עשרות אלפי שקלים. זו הכוונה, ולא קיצוץ מקצינים משרתי מילואים (יש לי בן 1 כזה מתוך 8 משרתי מילואים כרגע). הבהרתי. הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully