וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזו לחיילים, אזקו את השוטרים - ושדדו כלי נשק מתחנת המשטרה

עודכן לאחרונה: 11.12.2023 / 13:37

חמישה צעירים תושבי מזרח ירושלים הואשמו בכך שלפני כחודש פשטו על תחנת משטרה פלסטינית בתקוע כשהם לבושים בבגדים בצבעי ירוק-זית הדומים למדי צה"ל, ומדברים ביניהם בעברית כדי לטשטש את זהותם. בהמשך הכניסו את השוטרים האזוקים לחדר ריק, וגנבו נשקים תוך כדי איומים

בווידאו: שוד תחנת משטרה פלסטינית/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פרקליטות המדינה הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתבי אישום נגד חמישה תושבי מזרח העיר כבני 30-20, לאחר שפשטו על תחנת משטרה פלסטינית בכפר תקוע, וגנבו כלי נשק וחפצים נוספים לפני כחודש. במקביל ביקשה הפרקליטות מבית המשפט להורות על מעצרם של החמישה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתבי האישום, שהוגשו באמצעות עו"ד נהורא לוי מפרקליטות מחוז ירושלים, לאחר תכנון מקדים שערכו הנאשמים, הם הגיעו לבושים בבגדים בצבעי ירוק-זית ושחור, הדומים למדי צה"ל, מצוידים ברעלות פנים ובחפצים הנחזים להיות כלי נשק ובמכשירי קשר, ונכנסו לתחנת המשטרה הפלסטינית בתקוע לאחר שסיכמו ביניהם לדבר רק בעברית על מנת לטשטש את זהותם.

לאחר מכן, על פי כתב האישום, הם אזקו את השוטרים בתחנה והכניסו אותם לחדר ריק, הורו למנהל התחנה בעת שהם מצמידים לראשו חפץ הנחזה להיות אקדח, לפתוח את הכספת ולקחו ממנה אקדחים, רובים, פצצות גז, וסטים, אלות ואזיקים מברזל. את הציוד שגנבו העמיסו לרכבים שהיו ברשותם, נמלטו מהמקום, השמידו את הרכבים ששימשו אותם וכן העלו באש את הבגדים אותם לבשו.

כתבי האישום מייחסים לנאשמים, כל אחד על פי חלקו, ביצוע עבירות של נשיאה והובלת נשק בצוותא, גניבת נשק בצוותא, שוד בצוותא, כליאת שווא בצוותא, השמדת ראיה בצוותא והתחזות לחייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully