וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שחזרו מהשבי, אגם וחן הדליקו נר רביעי של חנוכה עם חבריהן לקיבוץ

עודכן לאחרונה: 11.12.2023 / 11:50

חברי הקהילה התאספו בבית המלון בשפיים, המאחר את מפוני הקיבוץ, והאירו את החנוכייה למען השבת החטופים. "אנחנו נדהמים מהחוזק בקהילה שלנו. כפר עזה תמיד ירגיש בית עבורנו", אגם הבטיחה לחבריה שעוד בשבי: "נעשה הכל כדי שתחזרו. אין אופציה אחרת"

תושבי כפר עזה מדליקים נר רביעי של חנוכה. 11 בדצמבר 2023/ארז הראל

חברי קהילת קיבוץ כפר עזה התאספו אתמול (ראשון) להדלקת נר רביעי של חנוכה למען השבת החטופות והחטופים במלון שפיים אליו רוב משפחות הקיבוץ פונו. את נרות החנוכייה הדליקה סימונה שטינבכר, שבתה דורון נחטפה לעזה ועדיין שבויה בידי חמאס.

במהלך האירוע חן גולדשטיין ובתה אגם שחזרו מהשבי בעזה יישאו דברים וסימונה שטינבכר, שבתה דורון חטופה בעזה, תדליק את הנרות. בנוסף הזמר אמיר דדון ישיר באירוע לחברי הקיבוץ.

"אנחנו עוד לא לגמרי מאמינים שאנחנו כאן מהשבת הזאת. כפר עזה זה הבית, מושג שהשתנה בתקופה האחרונה. בית שמשמש כמקום בטוח עבורנו. כפר עזה תמיד ירגיש בית עבורנו", אגם גולדשטיין אלמוג, ששוחררה מהשבי בעזה, נאמה באירוע יחד עם אמה חן.

"אנחנו נדהמים מההתארגנות פה בשפיים ומהחוזק בקהילה שלנו. אתם אלה שהצלתם אותנו", הודתה גולדשטיין על מחאת חבריה שהובילה לשחרורה מהשבי - והתחייבה בפני חברי הקיבוץ שנותרו בשבי כי ימשיכו לפעול במסירות להשבתם: "אמילי, גלי, זיו, דורון, אלון, יותם וקיט, אתם תחזרו. נעשה הכל כדי שתחזרו. אין אופציה אחרת".

תושבי כפר עזה מדליקים נר רביעי של חנוכה. 11 בדצמבר 2023. ארז הראל
תושבי כפר עזה מדליקים נר רביעי של חנוכה. 11 בדצמבר 2023/ארז הראל
תושבי כפר עזה מדליקים נר רביעי של חנוכה. 11 בדצמבר 2023. ארז הראל
תושבי כפר עזה מדליקים נר רביעי של חנוכה. 11 בדצמבר 2023/ארז הראל

"אנחנו מרגישים עצב גדול על מותו של אחי והאחיינית שלי ושמחה שגיסתי והאחיינים חזרו אלינו", שיתפה ניצן גולדשטיין, דודה של ילדי משפחת גולדשטיין ואחותו של אביהם נדב שנרצח ב-7 באוקטובר. "אנחנו את הנס שלנו קיבלנו לפני חנוכה. אבל אסור לנו לשכוח שנשארו בעזה עוד חטופים ושהם נמצאים בסכנה קיומית.

"גיסתי והאחיינים סיפרו על פחד קיומי. הם שמעו הכל והרגישו הכל. המקום שהיה רעד מהפצצות. הם ממש פחדו לחייהם ב51 הימים שהם היו שם בגלל ההפגזות של צה"ל. כשהם עברו ממקום למקום הם ראו את החורבות. הם היו שם בתת תנאים. כל דקה שהחטופים שם זה מסכן את חייהם."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully