וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר לשעבר בממשלת חמאס לתושבי עזה: "תתנגדו לחבורת סינוואר, תנו לנו לחיות"

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 22:48

יוסף אלמנסי, שנעצר על ידי שב"כ, יוצא בביקורת נגד חמאס והעומד בראשה: "הוא מנהיג ‏חבורת משוגעים ‏שהרסו את עזה. החזירו אותה לאחור 200 שנים. יש לו שיגעון גדלות, מרגיש שהוא מעל כולם. המימון מגיע מאיראן - כסף עבור חורבן"

בווידאו: שר התקשורת לשעבר בממשלת חמאס ברצועת עזה בביקורת חסרת תקדים נגד הנהגת חמאס/תקשורת שב״כ

בחקירת שב"כ נחשף היום (ראשון) כי יוסף אלמנסי, שר התקשורת לשעבר בממשלת חמאס ברצועת עזה, יצא בביקורת חסרת תקדים נגד הנהגת חמאס ויחא סינוואר. "מדובר ‏בחבורת משוגעים של סינוואר, ‏הם הרסו את רצועת עזה".

במהלך חקירת השכ"ב, ביקר שר התקשורת לשעבר אלמנסי של החמאס את מדיניות הארגון, וסיפר על הנזק, ההרס והחורבן שהמיטו חמאס וסינוואר על רצועת עזה. "אנשים ברצועת עזה אומרים שסינוואר וחבורתו החריבו אותנו, אנחנו חייבים להיפטר מהם", אמר אלמנסי לחוקרים "לא ראיתי אף אחד ברצועת עזה שתומך בסינוואר, אף אחד לא אוהב את סינוואר. ‏יש אנשים שיום וליל, מתפללים שהאל ישחרר אותנו ממנו".

יוסף אלמנסי, שר התקשורת לשעבר בממשלת חמאס. שב"כ
"אף אחד לא אוהב את סינוואר", השר לשעבר יוסף אלמנסי/שב"כ

על חמאס אמר אלמנסי כי ההישגים היחידים שלהם הם הרס והרג. "הרסו יותר מ-60% מהמבנים, התשתיות, הרחובות והמתקנים הציבוריים", אמר והוסיף כי "מדובר ‏בחבורת משוגעים שסינוואר מנהיג אותה. ‏הם הרסו את רצועת עזה. החזירו אותה לאחור 200 שנים".

על סינוואר אמר שר התקשורת כי "יש לו שיגעון גדלות. מרגיש שהוא מעל כולם. פועל רק כפי הוא חושב. הוא מקבל החלטות בלי להתייעץ עם אף אחד". אלמנסי הוסיף ואמר כי העצה שלו לתושבי עזה היא "להתנגד לחבורת סינוואר". "תנו לנו לחיות, לטפל באנשים. נבנה את עזה; זה יקח זמן, הפצע גדול", הוא ביקש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מנהיג חמאס ברצועת עזה יחיא סינוואר בעצרת בעיר עזה, 1 באוקטובר 2022. רויטרס
""יש לו שיגעון גדלות. מרגיש שהוא מעל כולם", יחיא סינוואר/רויטרס

שר התקשורת לשעבר הוסיף וחשף כי ישנו מימון מאיראן עבור פעולות טרור. "יש כסף עבור פרויקטים, ויש מימון שמגיע מאיראן לזרוע הצבאית של חמאס. הכסף הזה הוא עבור חורבן", התוודה.

לבסוף, התייחס אלמנסי לטבח ה-7 באוקטובר, ואמר כי הוא מתנגד למעשי הזוועות שנעשו שם מבחינה מוסרית. "ה-7 באוקטובר זה ההפך מדת האסלאם. זה כפירה. שיגעון" אמר השר לשעבר, "מה שהם עשו זה לא מתקבל על ההגיון, הדת, ולא על ידי השכל. מי שאחראי על זה אלו סינוואר וחבורתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully