וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא תקנה לי: בת 41 הואשמה שהטרידה את גלעד ארדן בטענה שהיא בתו הביולוגית

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 15:02

האישה, הצעירה מארדן ב-12 שנה, הואשמה בכך שהזינה את פרטיו של ארדן כדי להזמין באינטרנט, פנתה אליו פעמים רבות ואף האשימה אותו שהוא חטף והחזיק אותה כשבויה שלו. באחת הפעמים כתבה לו "מבקשת להיכנס למשרד עורכי הדין שלך", בפעם אחרת: "תקנה את הבית הענק הזה בקנדה"

בווידאו: גלעד ארדן בלוס אנג'לס/מערכת וואלה!

אישה בת 41 הואשמה שהטרידה ממושכות את שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן בטענת שווא כי היא בתו הביולוגית. האישה, תושבת המושב ינוב הסמוך לנתניה, מוכרת לרשויות כבעלת רקע פסיכיאטרי, הואשמה בכך שהזינה את פרטיו של ארדן והזדהתה כבתו כדי להזמין שירותים עסקיים שונים באינטרנט; באחת הפעמים כתבה לו, "אבא היי, אני מבקשת להיכנס למשרד עורכי הדין שלך כשותפה שלך ולהמשיך דור המשך את המשרד באשדוד". בפעם אחרת כתבה: "אבא תקנה את הבית הענק הזה בקנדה, שמונה חדרי שינה 12 אמבטיות שתי בריכות שחיה ענקיות אחת בפנים אחת בחוץ וג'קוזי".

בכתב האישום שהוגש על ידי יחידת התביעות של מחוז המרכז, מתואר כיצד הנאשמת, הצעירה מארדן רק ב-12 שנים, פנתה אל ארדן עשרות פעמים דרך כתובת המייל הפרטית ומכשיר הטלפון שלו וביקשה ממנו בקשות רבות, הביכה אותו מול קולגות והתלוננה על תפקודו כ"הורה שלה". בחלק מן הפניות, היא האשימה אותו שהוא חטף והחזיק אותה כשבויה שלו. במהלך חקירתה במשטרה, הנאשמת המשיכה לטעון בתוקף שארדן אימץ אותה כבר בגיל קטן. כנגד הנאשמת הוגשו כתב אישום בגין הטרדה באמצעות מתקן בזק, בקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים ובקשה לקבלת חוות דעת פסיכיאטרית.

עדות גלעד ארדן בתיקי האלפים, 15 במאי 2023. אורן בן חקון/פלאש 90, עיבוד תמונה
גלעד ארדן/עיבוד תמונה, אורן בן חקון/פלאש 90

התובע מטעם המשטרה, המפקח ליאור בר עמי, כתב בבקשת המעצר עד תום ההליכים כי קיים יסוד סביר לחשש כי המשיבה תסכן את ביטחון הציבור. "חשש זה ניתן ללמוד מאופיין של העבירות המיוחסות; מן האובססיביות המאפיינת אותן; המלל הקשה והמאשים של הודעות הדואר אותן שלחה המשיבה למתלונן - לרבות האשמתו בחטיפתה והחזקתה כבת ערובה; וכן ממשך זמן ביצוע העבירות וחוסר רצונה של המשיבה מלהרפות ממשפחת המתלונן", הסביר.

  • עוד באותו נושא:
  • גלעד ארדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully