וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תמונות המחבלים המושפלים מועילות לישראל - או מזיקות לה?

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 17:00

ככל שמתפרסמות יותר תמונות של מחבלים עומדים כנועים בבגדיהם התחתונים, מתחדדת בישראל השאלה עד כמה הן תורמות להרתעה - ואם הן לא עלולות לגרום נזק. בכיר לשעבר במערכת הביטחון: "לא בטוח שכדאי להיכנס איתם לתחרות השפלות, גם להם יש תיעודים מביכים שלנו מ-7 באוקטובר"

תיעוד מעזה: מחבלי חמאס מניחים את נשקם - ונכנעים/מערכת וואלה!

האם התמונות של מחבלי חמאס עומדים כפותים וכנועים בבגדיהם התחתונים תורמות למטרות המלחמה של ישראל - או מזיקות להן? בימים אלה, כשצה"ל מעמיק את התמרון בדרום הרצועה ותמונות מסוג זה הופכות נפוצות יותר ויותר, נדרשים במערכת הביטחון לגבש עמדה בסוגיה. הדעות, כך נראה כעת, חלוקות.

"התמונות האלה משפילות את חמאס, אבל לא בטוח שעוזרות לנו", אומר בכיר לשעבר במערכת הביטחון, "אלה תמונות שאמורות לדבר עם הציבור בישראל, אפילו עם פלג מאוד מסוים בו, אבל לא בטוח שעושות לנו שירות טוב".

לדברי אותו בכיר, חלק מההתרחשויות שם נראות על גבול המבוימות. כך למשל, באחד הסרטונים שהופצו אתמול, נראה איש מבוגר בבגדיו התחתונים נע לקדמת התור ומניח את הרובה שלו. התמונה הזו, כך לפי הבכיר, מעוררת תהיות רבות. "באיזה תסריט האיש מתפשט לפני שמוסר את נשקו? ההגיון אומר שקודם מוסרים את הנשק, ורק אחר כך מורידים בגדים".

בפעילות לילית: עשרות מחבלים נעצרו בידי צה"ל בג'באליה שבצפון הרצועה. 10 בדצמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"חלק מהתמונות נראות מבוימות ולא הגיוניות". מחבלי חמאס שנכנעו לצה"ל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בפעילות לילית: עשרות מחבלים נעצרו בידי צה"ל בג'באליה שבצפון הרצועה. 10 בדצמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בפעילות לילית: עשרות מחבלים נעצרו בידי צה"ל בג'באליה שבצפון הרצועה. 10 בדצמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כמו כן, מוסיף הבכיר, "צריך להביא בחשבון שלא כל מי שמציג תעודת זהות שם הוא מחבל. חלק מהאנשים נחקרים בשטח ומשוחררים לדרכם, ורק חלק נלקח להמשך חקירה בישראל".
הבכיר מסכם באומרו ש"לא כדאי להיכנס לתחרות השפלות עם חמאס. גם הם מחזיקים סרטונים מ-7 באוקטובר שמשפילים אותנו לא פחות". הניסיון להרים את המוראל הלאומי בדרך הזו יכול, להערכתו, לעשות נזק תודעתי ברמה הבינלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully