וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישפוך אור נוסף על 7 באוקטובר? חייל נוח'בה עולה לדוכן העדים

עודכן לאחרונה: 9.12.2023 / 16:12

מחמד מצרי, לוחם בכוח הקומנדו של חמאס, יעלה מול בית המשפט בבאר שבע כדי להשיב לכתב האישום שהוגש נגדו. המחבל נתפס שבוע לפני מתקפת ארגון הטרור על יישובי הדרום, ומואשם כי התאמן לקראת פעולות נגד ישראל

בווידאו: קליטת מחבלי נוח'בה של חמאס בבתי הכלא בישראל/צילום: דוברות המשטרה

ביום רביעי הקרוב בבית המשפט המחוזי בבאר שבע יעלה על דוכן העדים מחמד מצרי, חייל נוח'בה, יחידת הקומנדו של חמאס, במטרה להדוף את האישום החמור שהגישה נגדו פרקליטות מחוז דרום. כתב האישום הוגש נגד המחבל כבר ב-1 באוקטובר, שבוע לפני המתקפה הרצחנית. עם זאת, באישום מתוארים פרטים נרחבים על האימונים שכוח נוח'בה ערך ברצועת עזה.

כך למשל, בכתב האישום מתואר כי מצרי, שהיה חבר בגדוד בית חאנון של עז א-דין אל-קסאם, והתאמן בין השנים 2022-2021 על מתקפות נגד ישראל. "יחד עם כ-50 פעילים התחלקו לארבע קבוצות והשתתפו באימון צבאי שכלל, בין היתר, אימוני ירי, אימוני הפעלת מטען חבלה, מארבים, תקיפות ועוד", נכתב באישום.

בית המשפט בבאר שבע. שי מכלוף
בכתב האישום מתוארים פרטים על האימונים של כוח נוחב׳ה. בית המשפט המחוזי בבאר שבע/שי מכלוף

עוד נכתב כי "האימונים נערכו אחת לחודש, במועדים שונים שאינם ידועים במדויק לפרקליטות, במסגרתו ביצע הנאשם, יחד עס פעילים נוספים, אימוני כושר גופני ואימונים בכלי נשק מסוג רובה קלאצ'ניקוב ורימוני קול. במהלך האימונים, מצרי והפעילים שעימו נשאו על ראשיהם מצלמות לצורך צילום האימון ושיפור הישגיהם".

למרות האמור, גורמים המעורים בפרטים ביקשו להבהיר בשיחה עם וואלה! כי החבל נעצר בישראל כבר בסוף חודש אוגוסט, כך שהוא לא נעצר במסגרת מלחמת חרבות ברזל. כך או אחרת ביום רביעי נוכל לשמוע יותר פרטים על ההיערכויות של כוח נוח'בה ברצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully