וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להצתה: שריפה פרצה במאהל מחאה של משפחות שכולות

עודכן לאחרונה: 8.12.2023 / 13:38

מחקירה של קצין כבאות והצלה עולה חשד כי השריפה החלה בעקבות הצתה של האוהל. לא מדובר בתקרית הראשונה באזור - לפני כשבוע הוזעקו כוחות משטרה בעקבות חיכוך שהתפתח במקום. מאהל המחאה עומד סמוך למשרד האוצר כבר מספר שבועות, וקורא להדחה מיידית של רה"מ נתניהו

שריפה פרצה במאהל המחאה של משפחות שכולות בירושלים/ללא

שריפה פרצה אתמול (חמישי) במאהל מחאה של כמה משפחות שכולות מול הכנסת. משטרה הוזעקה למקום ונפתחה חקירה, שלפי ממצאים ראשונים מעלים חשד להצתה. מאהל המחאה עומד סמוך למשרד האוצר כבר מספר שבועות, כשעכשיו נודע כי לא מדובר בתקרית הראשונה באזור - לפני כשבוע הוזעקו כוחות משטרה בעקבות חיכוך שהתפתח במקום.

מדוברות כבאות והצלה מחוז ירושלים נמסר כי נגרם נזק קל במקום: "אמש, סמוך לשעה 22:30 התקבל דיווח בכבאות והצלה לישראל מרחב האומה על שריפה במאהל סמוך למשרד האוצר. לוחמי האש שהגיעו בתוך זמן קצר מאוד למקום, הבחינו בנזק קל שנגרם למאהל המשמש לאחסנת ציוד, וכי השריפה כובתה ע"י אנשי המקום". עוד נמסר בהודאות כבאות והצלה כי "מחקירה של קצין חקירות מכבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים, עולה חשד כי השריפה החלה בעקבות הצתה של האוהל. לא דווח על נפגעים. ממצאי החקירה הועברו לידי חוקרי משטרת ירושלים".

חשד להצתה במאהל מחאה של מספר משפחות שכולות מול הכנסת, 8 בדצמבר 2023. דוברות משטרת ישראל
עולה חשד כי השריפה החלה בעקבות הצתה של האוהל. זירת השריפה במאהל המחאה/דוברות משטרת ישראל
חשד להצתה במאהל מחאה של מספר משפחות שכולות מול הכנסת, 8 בדצמבר 2023. ללא,
קוראים להדחתו המיידית של נתניהו. זירת השריפה במאהל המחאה/ללא

מאהל המחאה עומד סמוך למשרד האוצר כבר כמה שבועות, ומבקר באופן חריף את ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשקורא להדחתו באופן מיידי. מעוז ינון, שהוריו נרצחו בעוטף עזה, האם באחת מעצרות בהמחאה ואמר: "בבוקר השחור אמא שלי התכוונה ללכת לצומת שער הנגב עם מזוודה שעליה כתוב 'קח ולך', אבל נחת מחבל עם טרקטורון מעופף, רבע שעה אחר כך הוא שרף את בית העץ של ההורים שלי ואותם בתוכו".

עוד המשיך ינון בנאומו ואמר כי "מה שינצח את ממשלת הזדון זו התקווה, הרסיסים אליהם התפרקנו, התקווה שנבנה מחדש את המדינה כל ערכים של שיוויון, אחווה ושותפות. אנחנו נמצאים בזמן היסטורי, מעמד הר סיני המודרני, ממשלת הזדון רוקדת סביב עגל הזהב, מעגל השנאה, הפירוד, ההרס. בזכות התקווה והאמונה והאהבה אנחנו ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully