וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיוק חודשיים אחרי שנחטפו: התאומות אמה ויולי קוניו שוחררו מביה"ח

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 17:07

התאומות בנות ה-3 ואימן שרון אושפזו בבית החולים לילדים שניידר מאז שחרורן משבי חאמס. אביהן נותר בשלב זה בעזה. עם חזרתן הביתה אמרה מנהלת בית החולים: "לא פשוט לנו להיפרד מכן, אנו מייחלים לחזרתם המהירה של כל השבויים והשבויות ארצה"

קבלת הפנים לשרון אלוני-קוניו והתאומות יולי ואמה ביבנה/ללא

התאומות אמה ויולי קוניו בנות ה-3, ואימן שרון, שוחררו היום (חמישי) -ערב נר ראשון של חנוכה, מבית החולים לילדים שניידר שם אושפזו מאז שחרורן משבי חמאס. התאומות ואימן הגיעו לבית החולים עם חזרת ארצה ב-27 בנובמבר, שם קיבלו טיפול רופאי ונפשי. עם שחרורן, ד"ר אפרת ברון הרלב, מנהלת מרכז שניידר אמרה: "לא פשוט לנו להיפרד מכן, חשוב לנו שתזכרו שאנחנו תמיד נהיה פה עבורכם כשתצטרכו. תודה על שהייתם אור גדול עבורנו בתוך החושך. אנו מייחלים לחזרתם המהירה של כל השבויים והשבויות ארצה".

שרון אלוני-קוניו ובעלה, דוד קוניו, נחטפו מביתם בקיבוץ ניר עוז יחד עם בנותיהן הקטנות, אמה ויולי, בבוקר ה-7 באוקטובר. אמה, יולי ושרון שוחררו ב-27 בנובמבר בעוד דוד - בעלה של שרון ואביהן של אמה ויולי הקטנות, נותר בשעה זאת בשבי חמאס.

התאומות אמה ויולי קוניו בנות ה-3, יחד עם אמן שרון  שוחררו ממחלקת הילדים השבים במרכז שניידר לרפואת ילדים. 07 בדצמבר 2023. דוברות מרכז שניידר, אתר רשמי
התאומות אמה ויולי קוניו בנות ה-3, יחד עם אמן שרון שוחררו ממחלקת הילדים השבים במרכז שניידר לרפואת ילדים. 07 בדצמבר 2023/אתר רשמי, דוברות מרכז שניידר
התאומות אמה ויולי קוניו בנות ה-3, יחד עם אמן שרון  שוחררו ממחלקת הילדים השבים במרכז שניידר לרפואת ילדים. 07 בדצמבר 2023. דוברות מרכז שניידר, אתר רשמי
"הייתן לנו אור גדול". אמה ויולי קוניו עם צוות ביה"ח שניידר/אתר רשמי, דוברות מרכז שניידר
אמה ויולי קוניו בנות ה-3, יחד עם אמן שרון, מרכז שניידר לרפואת ילדים, 27 בנובמבר 2023. דוברות שניידר, אתר רשמי
אמה ויולי קוניו בנות ה-3, יחד עם אמן שרון, מרכז שניידר לרפואת ילדים, 27 בנובמבר 2023/אתר רשמי, דוברות שניידר

מורן אלוני, אח של שרון סיפר לוואלה! עם שחרורן משבי חמאס: "מרגישים שחלק מהאוויר שהיה לנו בריאות מתחיל לצאת. זה כיף מאוד, אבל עדיין יש חשש גדול לדוד. אנחנו כמשפחה נראה מה הן צריכות ונאסוף אותן במה שאפשר, פשוט נקשיב להם ונראה אותן. אני מודה לכל מי שאפשר את הדבר הזה, במיוחד בשעות האחרונות. המשפחה שלנו לאט לאט מתחילה לחזור להיות שלמה. לא ננוח ולא נפסיק את המאבק עד שדוד ושאר החטופים יהיו איתנו".

ראש העיר יבנה רועי גבאי בירך את המשפחה על חזרתן הביתה: "כל אחד הוא אור קטן וכולנו אור איתן! החזרה של שרון יולי ואמה הופכת את כולנו לחזקים. מי ייתן וחג החנוכה הזה יביא בשורה ואת שובם של כל החטופים והחטופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully