וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צעקנו 'תאילנד' וזה הקל על עוצמת המכות. הישראלים קיבלו יחס אכזרי במיוחד"

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 12:01

האזרח התאילנדי אנוצ'ה אנגקאוו תיאר איך מחבלי חמאס חטפו אותו והוציאו להורג את חברו מול עיניו. "ישנו על חול, אכלנו פיתה פעמיים ביום והתחלקנו בשני בקבוקי מים. הישראלים קיבלו מכות עם כבלי חשמל", שיחזר. החודש שוחרר מהשבי: "כאילו נולדתי מחדש"

בווידאו: אזרח תאילנדי שנחטף על ידי חמאס מתאר את תקופת השבי/רויטרס

אזרח תאילנדי ששוחרר משבי חמאס, אנוצ'ה אנגקאוו, תיאר בריאיון לרויטרס את הזוועות שעברו עליו ברצועת עזה. "הישראלים קיבלו יחס אכזרי במיוחד", אמר וציין שהמחבלים הכו את החטופים הישראליים באמצעות כבלים חשמליים. "כשהכו אותנו, צעקנו 'תאילנד', מה שהקל על עוצמת המכות". הישראלים לא זכו לרחמים.

ב-7 באוקטובר אנוצ'ה בן ה-28 וחמשת עמיתיו התאילנדים נחטפו בידי עשרה מחבלי חמאס חמושים. "צעקנו 'תאילנד, תאילנד', אבל לא היה להם אכפת", שיחזר. שניים מהקבוצה שנחטפה יחדיו, נהרגו. אנוצ'ה ציין כי המחבלים ירו באחד מחבריו למול עיניו.

אנוצ'ה אנגקאוו, אזרח תאילנדי ששוחרר מהשבי. Devjyot Ghoshal, רויטרס
אנוצ'ה אנגקאוו, אחרי ששוחרר מהשבי/רויטרס, Devjyot Ghoshal

בשבי, החטופים ישנו על חול, אכלו פיתה פעמיים ביום והתחלקו בשני בקבוקי מים, כך תיאר אנוצ'ה. ארבעת החטופים התאילנדים, ששהו בתוך שני חדרים תת-קרקעיים קטנים, מאובטחים על ידי שומרים חמושים, התמודדו באמצעות משחקי שחמט על לוח מאולתר ושיתוף זיכרונות ממשפחותיהם, תוך שהם סובלים ממכות ומאיומים לחייהם. כשירותים הם השתמשו בחור באדמה, אליו ליווה אותם שומר חמוש.

אנוצ'ה שוחרר מהשבי בעזה ב-25 בנובמבר. "זה כאילו נולדתי מחדש", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully