וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל החדשה כבר כאן"

רון שרף

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 14:57

"אני מקווה שהשתנינו, שרוב העם מבין שעלינו לדרוש מנהיגות מאחדת, מנהיגות בונה, כנה שתשרת את צרכי העם והמדינה". סא"ל במיל' רון שרף, ממובילי "אחים לנשק", חושב שמהאסון נצמיח ישראל אחרת

סא"ל במיל רון שרף, ממובילי "אחים לנשק". -,
"אני מקווה שהשתנינו". רון שרף/-

"מהשבעה באוקטובר הרגשות מעורבים: מצד אחד אני נחוש לפעול ככל שניתן למען החוסן של ישראל, נפעם ונרגש מהכח שבחיבור הישראלי והעוצמה ומצד שני - הזעזוע מהאכזריות והאלימות חסרת המעצורים של חמאס לא מרפה. עצב גדול על מה שקרה לנו - על הנרצחים, על החטופים שחוו את התופת ואלה שעדיין בעזה ועצב גדול על כל הודעה על חייל שנפל.


לכל הכותבים בפרויקט "זה לא אותו הבית" >>


"לצד העצב גם יש כעס. כעס על הכשלון הנוראי, על חוזה ההגנה הבסיסי שהופר בין המדינה והתושבים שנחטפו מבתיהם ונרצחו. מדינת ישראל קמה כדי שדבר כזה לא יקרה. אני שגדלתי על 'לא עוד' מבין שהנורא מכל - קרה שוב.

"אני מקווה שהשתנינו, שרוב העם מבין שעלינו לדרוש מנהיגות מאחדת, מנהיגות בונה, כנה שתשרת את צרכי העם והמדינה. לצד ההבנה שלא ניתן לשנות את הדעות אחד של השני אנחנו מבינים שנצטרך לחיות זה לצד זה בשיתוף פעולה, כבוד הדדי והסכמות רחבות. מהאסון נצמיח ישראל חדשה ואם רואים את התגייסות החברה האזרחית בימים אלה, כפי שבאה לידי ביטוי ביום ההתנדבות הלאומי בין היתר - מבינים שישראל החדשה כבר כאן".

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully