וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אמא של חטופה. טייטל חדש התווסף לחיים שלי"

מירב לשם גונן

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 14:55

"מאז 7 באוקטובר אני אדם בולט. כולם מכירים אותי, החיים שלי הפסיקו להיות פרטיים והפכו לנחלת הכלל. יש לי ילדה בעזה". מירב לשם גונן, אמא של רומי גונן שנחטפה על ידי החמאס, עושה כל מה שאפשר כדי להביא את בתה ואת שאר 137 החטופים הביתה

מרב לשם גונן/צילום: באדיבות המצולמת

"חודשיים אחרי שבעה באוקטובר, איך השתניתי? עד ה-7 באוקטובר הייתי אדם פרטי מאוד. הייתי מלווה עסקית שקמה בבוקר, ואחרי שמפנה את הילדים לבתי הספר עובדת לבד מול הלקוחות שלי בזום. חמישה ילדים שמחים ונהדרים, שכל אחד התחיל לבנות את החיים שלו, ובן זוג נפלא. השמחות הקטנות האלה של היומיום.


לכל הכותבים בפרויקט "זה לא אותו הבית" >>


"מאז 7 באוקטובר אני אדם בולט. כולם מכירים אותי, החיים שלי הפסיקו להיות פרטיים והפכו לנחלת הכלל. יש לי ילדה בעזה, אני אמא של חטופה. הטייטל החדש הזה התווסף לחיים שלי, וכל מה שאני עושה מאז זה להתראיין בכל מקום אפשרי, כולל באל-ג'זירה, ועושה כל פעולה אפשרית כדי להביא את הבת שלי ואת שאר 137 החטופים הביתה.

"איך המדינה שלנו השתנתה ואיך העם שלנו השתנה מאז 7 באוקטובר? מעם מפולג וחצוי, שנמצא במריבות נוראיות, הפכנו לעם מאוחד ומחובר. עם שכל חלקיו עושים ביחד את כל הפעולות הנדרשות כדי להביא את כל החטופים חזרה הביתה. עם מאוחד שמבין שהערך העליון שלנו, חיי אדם, אכן מתקיים, שערבות הדדית היא דבר אמיתי ולא רק ביטוי. עם מאוחד שיודע שבזכות כולנו, כל החטופים יגיעו הביתה. כבר עכשיו, ומשם, נוכל להמשיך לבנות את עם ישראל ואת מדינת ישראל, כמו שאנחנו רוצים שהיא תהיה".

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully