וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאז ה-7 באוקטובר, שום דבר לא מובן מאליו בשבילי"

אביחי שטרן

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 8:44

"מאז אותו יום, כשאני קם בבוקר, כוס הקפה שאני שותה, החיבוק מהילדה - כל דבר כזה הופך לרגע מיוחד". ראש עיריית קריית שמונה אביחי שטרן לא שוכח את אחינו החטופים בעזה ומבין שצריך להודות ולנצל כל רגע

אביחי שטרן על מלחמת "חרבות ברזל"/צילום: דוברות עיריית קריית שמונה

"ימים לא פשוטים עוברים על עם ישראל ועל החברה הישראלית בכלל. ימים של לחימה עזה בחזית, שמשפיעים גם עלינו בעורף. אם לפני 7 באוקטובר ראינו פילוג, שנאה, מחלוקות והפגנות, היום הדברים האלה נעלמו - לכולנו יש מטרה אחת, עם אויב אחד. אנחנו רואים את האחדות, את הערבות ההדדית, את עם ישראל היפה והמאוחד. נלחמים כתף אל כתף, גם אם הדעות הן לא אותן דעות, ללא הבדל דת, גזע או מין.

"גם ברמה האישית, 7 באוקטובר השפיע על כולנו; מאז, כשאני קם בבוקר, שום דבר לא מובן מאליו בשבילי: כוס הקפה שאני שותה, החיבוק מהילדה - כל דבר כזה הופך לרגע מיוחד. אנחנו לא שוכחים את אחינו החטופים בעזה, בשבי החמאס. אין להם דברים שלנו נראים כל כך אלמנטריים. לפעמים מונעים מהם אפילו לגשת לשירותים. מ-7 באוקטובר אנחנו מבינים שעל הכל צריך להודות ושצריך לנצל כל רגע, בוודאי את הרגעים היפים בחיים שלנו. למרות כל זאת, עם ישראל מאוחד. עם ישראל ינצח. עם ישראל חי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully