וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשוב לשמח אותם - אבל בסכום כזה?": המשטרה תוציא 133 אלף שקל על שתי הופעות סטנדאפ

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 20:36

בשבועות הקרובים המשטרה תערוך שורה של אירועי הפוגה לשוטרים, ובהם שני מופעים אדיר מילר. מכרז נוסף שקידמו במשטרה ונבלם ברגע האחרון - רכש של עשרות שעוני "אפל" לחברי סגל הפיקוד של המפכ"ל. "כשהדרום סופג רקטות והקניונים ריקים, שערורייה להוציא כל כך הרבה כסף"

בווידאו:ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בתחנת משטרת שדרות עם הדר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, מפכ״ל המשטרה רנ״צ קובי שבתאי, מפקד מחוז דרום ניצב אמיר כהן, מפקד התחנה סנ״צ דביר ארובס ומנכ״ל משרד רה״מ יוסי שלי, 29 ביולי 2023/קובי גדעון, איתי בית און / לע״מ, סאונד: בן פרץ / לע״מ

המשטרה תערוך בשבועות הקרובים שורה של אירועי הפוגה לשוטרים במחוזות שונים ברחבי הארץ - בהם שתי הופעות של הסטנדאפיסט אדיר מילר בעלות של 133 אלף שקלים.

מילר התעמת בעבר עם הארגון, ומופע בכיכובו בפני שוטרים בוטל, לאחר שנטען כי עלב בשוטרים בסדרת טלוויזיה לפני כמה שנים. כך או כך, ועדת המכרזים המשטרתית אישרה בימים האחרונים בפטור ממכרז שתי הופעות של הסטנדאפיסט, אחת באשדוד והשנייה בבאר שבע.

מכרז נוסף שקידמו במשטרה בחודש האחרון ונבלם ברגע האחרון, היה יציאה לרכש של כ-20 שעוני אפל לחברי סגל הפיקוד של המפכ"ל קובי שבתאי, בעלות של עשרות אלפי שקלים. זאת, בתואנה כי שדרוג הניצבים בשעונים המתקדמים הוא צורך מבצעי וייעול תהליכים.

אדיר מילר + שלי. ניר פקין
טונים צורמים מול המשטרה. אדיר מילר/ניר פקין

"זו שערוריה שבעת הזו מוציאים סכום כזה על מופע היתולי", תקף עופר אשקורי, שוטר לשעבר מפורום השוטרים והסוהרים. "אתה יכול להביא זמר, אתה יכול להביא אמן, אני חושב שלא צריך להוציא סכום כזה כשהמצב רוח על הפנים, כשהדרום מטווח בטילים, כשהקניונים ריקים. אתה רוצה לחבק את השוטרים, לעשות להם אירוע, יש מלא אפשרויות לעשות אירועים כאלה במחירים הרבה יותר זולים, אבל לא ככה". הוא האשים, "המפכ"ל עושה מה שהוא רוצה. לצערי ההילה שזכתה המשטרה בדם של שוטרים ב-7 לאוקטובר מתמוססת".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "אנו גאים להעניק לשוטרים וללוחמי המחוז הדרומי במשטרת ישראל, גיבורי ישראל , אתנחתא והוקרה על פועלם בכל ימות השנה בכלל, ומאז פרוץ המלחמה בפרט. יודגש כי בעוד חיילינו הגיבורים רשאים ליהנות מהופעות ומתרומות, הרי לפי חוק, על המשטרה חל איסור קבלת תרומות. משכך, מפקד המחוז גאה להוקיר את פועלם של שוטרי ולוחמי המחוז, שאיבדו חברים רבים ועברו שעות קשות בהגנה על אזרחי מדינת ישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

שוטרי מחוז הדרום, כך לפי המשטרה, "בלמו בחירוף נפש את המשך מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר, חילצו והצילו אזרחים רבים ואיבדו 59 מחבריהם. ערב ההוקרה המתוכנן להתקיים לפי הנחיית מפקד המחוז נועד לייצר הפוגה קצרה משגרת הפעילות העמוסה והשוחקת, זאת כאות הוקרה על פועלם של השוטרים".

בעניין הכוונה לרכוש שעונים, ציינו במשטרה כי "בהתייעצות עם גורמי מקצוע נוספים לנוכח הצרכים המבצעיים שעלו, הוחלט על בחינת שעון אחר או אביזר שייתן מענה למפקד, תוך כדי התאמה לממשק המערכות המשטרתיות ולצרכים המבצעיים הרלוונטיים. נציין כי כל אביזר שניתן לצורך מילוי התפקיד נשאר בבעלות משטרת ישראל, ובסיום התפקיד מוחזר למשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully