וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנוכיית קיבוץ ניר עוז הוצבה מחוץ למשכן הנשיא: "מתחייבים להביס את החושך"

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 17:31

החנוכיה, שמזה שנים ניצבת על גג חדר האוכל של הקיבוץ שנפגע קשות במתקפת הטרור של ה-7 באוקטובר, הוצבה לקראת החג במיקום הסמלי ובמטרה להנכיח כי אורו של הקיבוץ - עוד יחזור. "הגיהנום ישוב להיות גן עדן", מסר הנשיא הרצוג, "העם ומדינה יקומו מהאפר כעוף החול"

בווידאו: חמ״ל התצפיתניות החדש שהוקם בנחל עוז/דובר צה"ל

לקראת חג החנוכה, הוצבה מחוץ למשכן נשיאי ישראל חנוכיית קיבוץ ניר עוז. זו, נוצרה על ידי בן הקיבוץ, אמוץ בזר, וניצבה לפני 8 שנים על גג חדר האוכל הקיבוצי אשר נפגע במתקפת הטרור האכזרית שאירעה בשבת שמחת תורה ב-7 באוקטובר.

"קיבוץ ניר עוז הפך לסמל בשבת השחורה של שמחת תורה", אמר נשיא המדינה יצחק הרצוג. "סמל לחורבן שפקד את הנגב המערבי, ולמעשה את כל העם והמדינה. בהצבת החנוכייה המפורסמת שעמדה על גג חדר האוכל של ניר עוז, אשר נפגע בטבח שמיני עצרת - אנחנו מצהירים: ניר עוז ישוב להיות סמל לתקומה, לתחייה, לבנייה. הגיהנום - ישוב להיות גן עדן", אמר.

החנוכיה של קיבוץ ניר עוז הוצבה בבית הנשיא. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
החנוכיה של קיבוץ ניר עוז הוצבה בבית הנשיא/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

"לפני החג הנפלא הזה, חג האורים והגבורה, וכשאנו נתונים בעיצומה של מערכה קשה, מלחמת אור בחושך, מלחמת טוב ברע - אנחנו עומדים יחד ומתחייבים גם להביס את החושך וגם להוסיף אור", הוסיף הנשיא. "הקיבוץ, הנגב המערבי, העם והמדינה שלנו יקומו מהאפר כעוף החול".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
החנוכיה של קיבוץ ניר עוז הוצבה בבית הנשיא. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
החנוכיה של קיבוץ ניר עוז הוצבה בבית הנשיא/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

מרטין זלטקין, מנהל הקהילה, אמר: "השנה בחג החנוכה, כולנו בניר עוז לא נחגוג את האור, אלא נמשיך להיאבק כדי שהאור יגיע. נמשיך לקרוא להחזרת עשרות החטופים שלנו שעדיין בשבי חמאס ולא רואים אור יום. אנחנו קוראים לכל עם ישראל, עזרו לנו להביא את האור חזרה לקיבוץ. עזרו לאור לנצח את החושך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully