וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן: נגיב על התקיפה הישראלית בסוריה שבה נהרגו "יועצים" ממשמרות המהפכה

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 18:58

בטהראן הזהירו כי "שום פעולה נגד האינטרסים של איראן בסוריה לא תישאר ללא תגובה", אחרי ששני אנשי משמרות המהפכה נהרגו בתקיפות שיוחסו לישראל באזור דמשק. אלו היו ההרוגים הראשונים שעליהם הודיעה איראן מאז תחילת המלחמה בעזה, שגלשה גם לזירות אחרות באזור

צה"ל תוקף את המשגרים שירו מסוריה לעבר ישראל/דובר צה"ל

איראן הזהירה היום (שני) כי היא תגיב על התקיפה בסוריה שבה נהרגו שניים מאנשי משמרות המהפכה בסוף השבוע. טהראן האשימה בתקיפה הזו את ישראל.

"שום פעולה נגד האינטרסים של איראן והכוחות המייעצים שלנו בסוריה לא תישאר ללא תגובה", אמר דובר משרד החוץ בטהראן, נאסר כנעני, כשנשאל על התקיפה. אלו היו ההרוגים האיראנים הראשונים מאז תחילת המלחמה בין ישראל לחמאס ב-7 באוקטובר.

ישראל לא הגיבה לטענות של איראן, שמזהירה שוב ושוב מפני התרחבות הלחימה לזירות נוספות. ארגונים שיעיים ברחבי המזרח התיכון, בהם חיזבאללה בלבנון והחות'ים בתימן, תקפו את ישראל מצפון ומדרום בחודשיים האחרונים, אך עד כה בהיקף נמוך יחסית.

שני אנשי משמרות המהפכה של איראן שנהרגו בתקיפות של ישראל בסוריה. סוכנות הידיעות תסנים, אתר רשמי
שני אנשי משמרות המהפכה שנהרגו בתקיפה בסוריה/אתר רשמי, סוכנות הידיעות תסנים

בלילה שבין שישי לשבת דיווחה התקשורת הרשמית בסוריה על תקיפה ישראלית באזור דמשק, שאותו ניסו לסכל מערכות ההגנה האווירית. גורם צבאי סורי שצוטט על ידי כלי התקשורת של המשטר אמר כי התקיפה בוצעה מאזור רמת הגולן, ופגעה בכמה מוקדים בסמוך לבירה דמשק. לפי הדיווח, נגרם נזק, אך לא היו נפגעים.

הארגון הסורי לזכויות אדם, ארגון המזוהה עם האופוזיציה היושב בבריטניה ועוקב אחר המלחמה, דיווח כי התקיפות פגעו בפרבר סייד זינב שבדרום דמשק, שם "יש כוחות צבא שעובדים עם חיזבאללה ". לפי הדיווח, בתקיפה נהרגו שני אזרחים סורים ושני זרים אחרים, וחמישה נוספים נפצעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully