וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשפנית מעל ארון הקבורה וכד אפר בין השדיים: ההלוויה הביזארית של סוחר הסמים

1.1.2024 / 0:04

קרלוס פרה נורה למוות, אבל במקום לערוך לו הלווייה עצובה, משפחתו רצתה "לשמור על רוחו חיה" וערכה לו מסיבה פרועה וחסרת מעצורים שנמשכה כמה ימים - עד שהרשויות נכנסו לתמונה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

חשפנית רוקדת על ארון קבורה בהלוויה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

קרלוס פרה, סוחר סמים צעיר בן 22 מסנטיאגו שבצ'ילה, נורה למוות ברחוב בסוף החודש שעבר, אלא שבמקום להתאבל עליו כנהוג עם הלוויה עצובה בה בוכים על החיים הצעירים שנגדעו באיבם, חבריו החליטו לפתוח בחמישה ימים של חגיגות מוזרות שכללו מסיבות, זיקוקי דינור וירי חסר הפסקה לשמיים. ה"אזכרה" הזו הפכה לעוד יותר ביזארית כשמפשחתו ערכה מסיבה ששודרה בשידור חי באינסטגרם שבה השתתפה גם לפחות חשפנית אחת שרקדה בעירום חלקי מעל ארון הקבורה שלו.

בסרטון ההזוי הזה אפשר לראות גבר בלי חולצה שמחזיק כד עם מה שאמור להיות כנראה האפר של פרה, בעוד שהחשפנית רוכנת חצי ערומה מעל ארון קבורה. החשפנית המשיכה לרקוד, כאשר הגבר קירב אל האפר לישבן החשוף שלה במין טקס מוזר שלא ברורה המטרה שלו.

החשפנית נראית ממשיכה לרקוד כשהגבר המתאבל מניח את הכד על שדיה. בהמשך היא גם רוקדת עם נשק חם, אותו היא משפשפת על ישבנה ובין שדיה כשאחת מהמשתתפות בהלוויה מעודדת אותה.

ככה זה נראה בשידור חי

למה כל זה קורה אתם שואלים? מסתבר שהרעיון ההזוי היה של בני משפחתו של פרה שרצו "לשמור על רוחו של קרלוס בחיים" ולכן הם שמו אוהל באמצע הרחוב בו נערכו הופעות של זמרים מקומיים בחזית הבית שלו בסן רמון.

עוד הלוויות נועזות
שתי צעירות ביצעו טוורקינג נועז על ארון קבורה באמצע הלוויה

50 חשפניות בלבוש חלקי: האם זו ההלוויה הסקסית בכל הזמנים?


החגיגה הביזארית הזו הסתיימה אחרי ששוטרים מקומיים הגיעו למקום ופירקו את האוהל ללא התנגדויות. התושבים באזור הזה סיפרו לטלוויזיה המקומית שהם כבר מורגלים לזיקוקים בשכונה, אבל לא ציפו לכך שכדורים תועים ייכנסו לבתים שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ראש העיר גוסטבו טורו, שמודה שקיבל לא פעם איומים על חייו מכנופיות סמים שכונתיות, אמר לצ'ילוויז'ן שההקמה של אוהל האבלים מעולם לא אושרה על ידי הרשויות. "ראשית, אני לא מנהל דיאלוג עם סוחרי סמים, ושנית, אני לעולם לא אאשר דבר כזה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully