וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרת אלפים תקיפות מתחילת המלחמה: שיתוף הפעולה בין כוחות הקרקע לחיל האוויר

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 16:56

עם החזרה לתמרון ברצועת עזה, שבו הכוחות הקרקעיים לפעול יחד עם חיל האוויר בכדי לבצע תקיפות מכוונות. יכולת זו מתאפשרת בזכות היחידה לשיתוף פעולה של החיל. "אני מציע להסתכל על כמה פעילי חמאס הרגנו בשיטה הזאת, ואני מציע גם להסתכל כמה נפגעים חסכנו"

בווידאו: תיעוד מתקיפות סיוע לכוחות היבשה על ידי כלי טיס של חיל האוויר 03.12.23/דובר צה"ל

מתחילת הלחימה בעזה ועד היום (ראשון), בוצעו כעשרת אלפים תקיפות אוויריות בהכוונת הכוחות שבשטח. זאת, בעזרת היחידה לשיתוף פעולה של חיל האוויר שמקשרת בין הכוחות בשטח למטוסים התוקפים. "היכולת למצות את המימד האווירי בתוך התמרון זה דבר מטורף שחלמנו עליו שנים", אמר מפקד חיל האוויר תומר בר.

מתחילת המלחמה, סייע חיל האוויר לתמרון הקרקעי ותקף כעשרת אלפים מטרות ברצועה, בהן חוליות מחבלים, תשתיות טרור, דירות מבצעיות, פירי מנהרות, מחסני נשק ותחמשות ועוד. בימים האחרונים, התחדשה הלחימה ברצועת עזה, וכחות צה"ל חזרו לתמרן בשיתוף פעולה מלא עם כלי הטיס של חיל האוויר

תקיפות צה"ל בעזה  07 באוקטובר 2023. Atia Mohammed, אתר רשמי
תקיפות צה"ל ברצועת עזה/אתר רשמי, Atia Mohammed

"חלק גדול מהביטחון שלנו בתמרון הוא שיתוף הפעולה של הכוחות עם חיל האוויר", אמר הרמטכ"ל הרצי הלוי במהלך הערכת מצב בבור חיל האוויר.

"היכולת למצות את המימד האווירי לתוך התמרון זה דבר מטורף שחלמנו עליו שנים", אמר מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בכנס של היחידה לשיתוף פעולה, "תסתכלו על כמה פעילי חמאס הרגנו בשיטה הזאת, ואני מציע גם להסתכל כמה נפגעים חסכנו בשיטת הפעולה הזאת".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מטוס חיל האוויר בשמי עזה. רויטרס
מטוס צה"ל מעל שמי עזה/רויטרס

עוד הוסיף תומר בר ושיבח את היחידה. "זו יחידה שמבוססת על גרעין של סדירים וברובם אנשי מילואים מסורים שנמצאים בקצוות המבצעיים, פרושים בכל רחבי הארץ, ברצועת עזה, במפקדות, בחילוצים ובפינויים שהם מצילי חיים. זה פשוט עוצמה מטורפת, אני מצדיע לכם", מסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully