וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם עדויות קשות ומפורטות: הסאנדיי טיימס בכתבת שער מקיפה על מעשי האונס של חמאס

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 12:46

העיתון הבריטי פרסם תחקיר נרחב על מעשי הזוועות של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר, כולל עדויות קשות לקריאה על צעירות שנאנסו במסיבה ברעים, לפני שנרצחו על ידי המחבלים. הכתבה מגיעה יום לאחר שארגון הנשים של האו"ם התייחס לראשונה לעדויות הקשות, לאחר ביקורת רבה שספג

העיתון הבריטי "סאנדיי טיימס" פרסם הבוקר (ראשון) כתבת שער על מעשי האונס של חמאס, שכוללת עדויות מצד שורדי הטבח שראו את הזוועות. בכתבה מופיעות עדויות קשות של מעשי אונס, בעיקר במשתתפות במסיבת הטבע ברעים, שנרצחו לאחר שנאנסו.

הכתבה המקיפה מגיעה יום לאחר התייחסות ראשונה של ארגון הנשים של האו"ם לעדויות הקשות, לאחר ביקורת קשה שספג הארגון על שתיקתו במשך כחודשיים.

"אנחנו מודאגות מאינספור העדויות על זוועות ואלימות מינית בזמן המתקפה", נכתב בהצהרה. "אנחנו תומכות בחקירת המקרים ומדגישות שכל הנשים - ישראליות ופלסטיניות - זכאיות לחיים בטוחים".

שער הסאנדיי טיימס 3.12.23. Sunday Times, אתר רשמי
שער הסאנדיי טיימס, הבוקר/אתר רשמי, Sunday Times

עוד נכתב בהצהרת הארגון, שפורסמה לראשונה כחודשיים אחרי האירועים: "אנו ממשיכות לקרוא למתן דין וחשבון על כל מעשי האלימות על רקע מגדרי שבוצעו ב-7 באוקטובר ולאחר מכן". בהמשך קרא ארגון הנשים של האו"ם לשחרר את כל החטופים ללא תנאים ולהשיב את הפסקת האש.

שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן הגיב בביטול להצהרה שפרסם הארגון. "בכל טבח אחר הארגון גינה באופן מיידי, אבל כשמדובר בנשים ישראליות האו"ם מטיל ספק", תקף ארדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully