וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל אישר לפרסום: אל"ם אסף חממי נפל בקרבות ה-7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 2.12.2023 / 18:56

מפקד החטיבה הדרומית של אוגדת עזה, אסף חממי, נפל במהלך הקרבות בשבת השחורה וגופתו נחטפה לשטח רצועת עזה. חמימי היה הראשון להגיע לקיבוץ נירים כשמחבלים חדרו למקם. המפקד נתקל בחוליה גדולה ונפל בעודו נלחם. הרב הראשי של צה"ל בחן את הממצאים ואפשר לקיים הלוויה

בווידאו: חולית מחבלים תוקפת ניידת משטרה בשדרות ויורה לכל עבר/לפי חוק 27א לזכויות יוצרים

מפקד החטיבה הדרומית באוגדת עזה, אל"ם אסף חממי, נפל בקרב ב-7 באוקטובר, וגופתו נחטפה על ידי מחבלי חמאס - כך אישר היום (שבת) צה"ל לפרסם. הרב הצבאי בחן את הממצאים ואפשר לקיים הלוויה למפקד. "הפגין אומץ לב וקור רוח בניהול הקרב עד שנפל".

אל"ם חמימי נפל בקרבות של השבת השחורה, ועל פי הידוע נחטפה גופתו על ידי ארגון הטרור חמאס אל רצועת עזה. בימים האחרונים, קבע הרב הצבאי הראשי של צה"ל את מותו של חמימי, לאחר בחינה של כלל הממצאים ועל בסיס מידע מהימן. הממצאים שאותרו מאפשרים כעת, על פי ההלכה, להביא את המפקד לקבורה ועל כן תערך לוויה.

סאל אסף חממי מפקד גדוד צבר של גבעתי. ראובן קסטרו
היה בן הראשונים להגיע לקיבוץ נירים בשבת השחורה, אסף חממי/ראובן קסטרו

אל"מ חממי קיבל את ההודעה על החדירות כשהיה במפקדת אוגדת עזה. הוא יצא במהירות עם החפ"ק (חדר פיקוד קדמי) שלו אל השטח. חמימי היה ראשון להגיע לקיבוץ נירים שם התקבלו דיווחים על חדירות ליישוב והרג אזרחים. המפקד נתקל בכוח גדול מאוד של מחבלים, הצליח להרוג כמה מהם ונפגע.

לאחר שחממי נפגע מאש המחבלים, לקח את הפיקוד סמ"ר תומר אחימס, שנפל גם הוא בקרבות. אחימס דיווח על האירוע בקשר, נלחם, הגן על מפקדו, אך לבסוף הקשר איתו עבד והתגלה שנהרג. גם גופתו של אחימס נמצאת בידי חמאס.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אל"ם אסף חממי, בן 41, מקרית אונו, מפקד חטיבה דרומית, נפל בקרב ב-7 באוקטובר, חלל צה"ל חטוף בידי ארגון טרור. דובר צה"ל
אל"ם אסף חממי/דובר צה"ל

אל"מ חממי היה אחד ממפקדי השדה הבכירים של צה"ל. הוא החל את שירותו בחטיבת גבעתי, וטיפס בסולם הדרגות. באפריל 2010 קיבל אות הצטיינות מהרמטכ"ל על פועלו, היה מפקד גדוד צבר בחטיבת גבעתי, מפקד חטיבת הנגב ובמאי 2022 מונה למפקד חטיבת גבעתי. קצין בכיר בפיקוד הדרום סיפר על
חממי כי "הוא חתר למגע . הפגין אומץ לב וקור רוח בניהול הקרב עד שנפל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully