וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבאס מבהיר: "תומך במדינה פלסטינית שתפרק את הפלגים מנשקם"

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 0:28

לאחר הראיון ב-CNN, שבו קרא לפלגים הפלסטיניים להניח את נשקם ולהתאחד במאבק פוליטי, מבהיר יו"ר רע"ם כי כוונתו הייתה לעשות זאת דרך הקמת מדינה פלסטינית. "פעולות הארגונים החמושים תמיד נכשלו, הקורבן שלהם הוא העם הפלסטיני. צריך לעבוד יד ביד עם הרשות"

מנסור עבאס על האלימות במגזר הערבי: "נתניהו חייב לשאת באחריות"./ערוץ הכנסת

לאחר שקרא מוקדם יותר בראיון ל-CNN לפלגים הפלסטייניים להניח את נשקים, מבהיר יו"ר רע"ם, מנסור עבאס, כי כוונתו הייתה להקמת מדינה פלסטינית . "עמדתי היא פתרון שתי המדינות, רק למדינה הפלסטינית כשתקום יהיה נשק, לא לפלגים", מסר.

עבאס הבהיר כי עמדתו היא הכרה במדינה פלסטינית וריבונית, שתקום לצד מדינת ישראל, וכי הוא קורא לסיום המלחמה והגעה לפתרון של שלום בין שני העמים. "המדינה הפלסטינית, כשתקום, היא זו שתפרק את הפלגים מנשקם. מי שמחזיק בנשק ומי שמחזיק במונופול על הנשק זו המדינה. ואמרתי, אם אתה רוצה שהעולם יכיר במדינתך, עליך להכיר בה ולכבד את ריבונותה", מסר עבאס.

אתמול, התראיין עבאס ל-CNN ודיבר על המלחמה המתרחשת, והפיתרון שהוא רואה למצב. במהלך הראיון, קרא עבאס לפלגים הפלסטינים להניח את נשקם ולהתאחד מאבק פוליטי לא מזוין למען הקמת מדינה פלסטינית. "כדי להצליח להמשיך הלאה, הארגונים הפלסטיניים צריכים להניח את נשקם", אמר בריאיון. "הם צריכים לעבוד יד ביד עם הרשות הפלסטינית כדי להוביל תנועה להקמת מדינה פלסטינית, בפתרון של שלום לצד מדינת ישראל"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מנסור עבאס במליאת הכנסת, 5 במרץ 2023. אריק מרמור, פלאש 90
"הקורבן של כל הפעולות הללו הוא העם הפלסטיני"/פלאש 90, אריק מרמור

"הפעולות שהארגונים הפלסטיניים החמושים החליטו לנקוט כדי להשיג את מטרתם על ידי מבט אל העבר - תמיד נכשלו", טען עבאס. "הקורבן של כל הפעולות הללו הוא העם הפלסטיני. הוא תמיד היה זה ששילם את המחיר. בסכסוך הזה נהרגו יותר מ-50 אלף פלסטינים".

"אני רוצה להיות ברור - כל פעולה נגד חפים מפשע: נשים, זקנים וילדים - זה נגד הערכים של האיסלאם", הבהיר. "אנחנו מגנים את הפעולות הללו בתוקף, אי-אפשר להצדיק זאת. זה הולך נגד כל הערכים האנושיים והדתיים".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לדבריו של עבאס ואמר: "מנסור עבאס שוב חושף את פרצופו האמיתי. עבאס ומפלגת האחים המוסלמים הם תומכי טרור מובהקים, הקונספציה קרסה והמסקנה היא ברורה, אפס סובלנות לתומכי טרור בכנסת ישראל מדינה חפצת חיים, צריכה להוציא את מפלגת רע"מ מחוץ לכנסת ומחוץ לחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully