וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחיסול: חוליית מתנקשים ניסתה לברוח - השוטרים ירו לגלגלי המכונית | תיעוד

עודכן לאחרונה: 2.12.2023 / 23:48

בתום מרדף שכלל ירי, נלכדה חוליה של 4 מתנקשים שתכננה, על פי החשד, לבצע רצח כנקמה על ירי שקרה השבוע בעיר נצרת. החשודים, תושבי אום אל-פחם, גלג'וליה ונצרת, נעצרו ובסריקות נתפסו נשקים מסוג קלצ'ניקוב. מפקד מחוז צפון: "מלחמת ארגוני הפשיעה אינה יודעת גבולות"

בווידאו: בדרך לחיסול: חוליית מתנקשים ניסתה לברוח - השוטרים ירו לגלגלי המכונית/צילום: דוברות המשטרה

חוליית מתנקשים של ארגון פשע נלכדה אתמול (שישי) על ידי שוטרי המחוז הצפוני כשהם על פי החשד בדרך לחיסול. ארבעה חשודים נעצרו ברכב ממוגן ירי ובמקום נתפסו כלי נשק מסוג קלצ'ניקוב. הארבעה הם ח'אדר ג'אבר ביאטרה בן 38 ומהדי ג'אבר ביאטרה בן 30, שניהם מנצרת, אדם חנטש בן 26 מג'לג'וליה ונג'יב גבארין בן 19, מאום אל פחם. בארבעה דיונים נפרדים, בהסכמת הסנגורית עו"ד סנדי אלקבץ המייצגת אותם להצעת בית המשפט, הוארך מעצרו של כל אחד מארבעת החשודים ב-7 ימים.

בתום מרדף רכוב שכלל ירי, נלכדה החוליה שככל הנראה תכננה את החיסול כנקמה על אירוע ירי מוקדם יותר השבוע בעיר נצרת. החשודים זוהו על ידי הכוחות וניסו להימלט. תוך כדי המרדף ירו השוטרים ירי לעבר גלגלי הרכב הממוגן עד לעצירתו ומעצר החוליה.

מעצר חשודים בניסיון חיסול בצפון. דוברות משטרת ישראל
מעצר חשודים בניסיון חיסול בצפון/דוברות משטרת ישראל

החשודים הם בני 19, 26, 30 ו-38. מפקד מחוז צפון, ניצב שוקי תחאוכה: "אנו רואים שוב, שמלחמת ארגוני הפשיעה אינה יודעת גבולות, אלמלא הפעילות האמיצה של השוטרים, היינו עלולים להימצא כעת בסיום אחר לגמרי של האירוע, שכולל אבדות בנפש. אנחנו פועלים מודיעינית ומפעילים את כל הכוחות שלנו בשטח על מנת למנוע את המשך ההרג והאלימות ולרסק את ארגוני הפשע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully