וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סבא, לא התעללו בי", השיחה הראשונה בין אופיר אנגל לסבו

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 15:27

יוסף אנגל סיפר על תקופת השבי של נכדו אופיר, בן ה-17 שהשתחרר אתמול לאחר הגיע לבקר את בת זוגתו בקיבוץ בארי בשבת ה-7 באוקטובר. "הוא לא אכל טוב וירד הרבה במשקל, אבל עכשיו הוא מחייך", סיפר וגילה כי הוא הועבר בין בניינים מעל פני הקרקע: "הם לא היו מתחת לאדמה"

אופיר אנגל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אופיר אנגל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"הדבר הראשון שהוא אמר לי זה 'סבא לא התעללו בי'"- כך סיפר לוואלה יוסף ג'וחא אנגל, סבו של אופיר אנגל שהשתחרר אתמול משבי חמאס. אופיר אנגל, בן 17 מירושלים, העביר את סוף השבוע של ה-7 באוקטובר אצל בת זוגו יובל בקיבוץ בארי. משם הוא נחטף לרצועת עזה עם אביה של בת זוגו, יוסי שרעבי.

יוסף סיפר שנכדו הועבר בין בניינים שונים מעל פני הקרקע ושהמחבלים לא פגעו בחטופים שהוחזקו עמו בשבי. "הוא סיפר לנו שלא עינו אותם ושהם לא הוחזקו מתחת לאדמה, אלא הועברו בין 5 בתים שונים מעל האדמה, אבל הם לא אכלו טוב, הוא ירד במשקל 7 ק"ג. אבל עכשיו הוא מחייך והוא בסדר".


"עכשיו התחושות שלנו מצויינות כי נפגשנו עם אופיר ואנחנו יודעים שהוא בארץ", מסכם יוסף. "חיבקנו אותו הרבה, אני חיבקתי אותו מאוד חזק".

שחרור חטופים שהיו בשבי חמאס, 29 בנובמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
אופיר אנגל ושאר החטופים ששוחררו אמש/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

אופיר אנגל סיפר למשפחתו שהוא שהה בשבי יחד עם עמית שני, שגם הוא שוחרר אמש. כעת שניהם מטופלים בחדרים צמודים במרכז הרפואי שניידר.

"לראות שוב את אופיר היה מדהים, קפצתי עליו כמו דודה משוגעת", שיתפה יערה, דודתו של אופיר אנגל. "אופיר הוא ילד כל כך פשוט, רגיל ונסיך. כשראינו אותו הוא היה מחוייך לגמרי מאוזן לאוזן. עכשיו הוא מרגיש טוב, קצת תשוש, אבל מרגיש בסדר. עברו עליו 54 ימים לא קלים. הוא מאוד דאג לנו, אנחנו דאגנו לו אבל סך הכל הוא באמת בסדר".

"סיפרנו לו שיש לו עכשיו מלא חברים חדשים שהוא לא מכיר, שכולם התאהבו פה בארץ בעיניים שלו ובחיוך שלו, אבל הוא בכלל לא מבין על מה כל המהומה. כזה אופיר. אנחנו פשוט מחכים לחזור לחיינו הפשוטים, הטובים והאנונימיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully