וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתה של דיצה היימן: "אמי לא קיבלה תרופות בכלל בשבי, התנאים היו ירודים"

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 12:38

נטע, בתה של דיצה בת ה-84 ששוחררה אמש משבי חמאס, סיפרה על רגעי ההתרגשות כשראתה סוף-סוף את אמה - אך שיתפה גם בכאב. "אף אחד לא צריך להיות בתנאים האלה, אנחנו מאוד מודאגים. צריך לעשות הכול בשביל שזה ייגמר כמה שיותר מהר, גם אם המחיר יהיה כבד"

בווידאו: תמונות ראשנות של המשוחררות משבי חמאס/אתר רשמי

נטע, בתה של דיצה היימן בת ה-84 ששוחררה אמש משבי חמאס, שחזרה את הרגעים בהם ראתה את אמה חוזרת לשטח ישראל. "לראות אותה חוזרת היה פשוט מרגש נורא. היא סיפרה לנו דברים קשים שהיא עברה", אמרה לוואלה!, "התנאים הסניטריים היו ירודים, היא לא קיבלה תרופות בכלל. זה מאוד מדאיג אותנו לגבי כל האחרים שנשארו בשבי".

בתה של דיצה ציינה כי יש 43 תושבי ניר עוז הנמצאים בשבי בעזה. "אף אחד לא צריך להיות בתנאים האלה ואנחנו מאוד מודאגים", אמרה. "צריך לעשות הכול בשביל שזה ייגמר כמה שיותר מהר, גם אם המחיר יהיה כבד".

דיצה היימן מועברת  מידי חמאס וגא"פ לצלב האדום (הפעימה החמישית) . 28 בנובמבר 2023. צילום מסך, אתר רשמי
דיצה היימן מועברת מידי חמאס וגא"פ לצלב האדום (הפעימה החמישית) . 28 בנובמבר 2023/אתר רשמי, צילום מסך

נטע סיפרה שלפני יומיים היא התבשרה שאמה לא תשתחרר בפעימה הנוכחית, לאחר שרשימת המשוחררים התפרסמה בתקשורת - עוד לפני שהתבשרה על כך בצורה רשמית. "זה היה נורא", שיתפה בכאב. "זה פוגע בנו בנוסף לכל הטרור הפסיכולוגי שחמאס מעבירים אותנו. יש עוד הרבה זמן לתקן את זה כי יהיו עוד שחרורים".

דיצה היימן הייתה ממקימי קיבוץ ניר עוז. לפני השעה 10:00 בבוקר השבת השחורה ב-7 באוקטובר היא שוחחה עם בנה ואמרה שהכול בסדר. לאחר מכן הטלפון נותק וכעבור שעתיים בתה התקשרה אליה וענה לה מחבל של חמאס. מאוחר יותר גילתה משפחתה של דיצה, באמצעות סרטון שבו נראתה נלקחת בכוח לרכב של מחבלים, שהיא נחטפה לרצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully