וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדואן: "נתניהו יירשם בהיסטוריה כ'קצב של עזה'"

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 11:56

נשיא טורקיה אמר כי תושבי הרצועה חוו את "ההתקפות המזעזעות בהיסטוריה" והבטיח לנקוט צעדים "לגביית דין וחשבון מישראל". לדבריו, "הפשעים של נתניהו מתדלקים אנטישמיות ומסכנים חיים של יהודים ברחבי העולם"

בווידאו: נתניהו משיב לארדואן ״ הוא בעצמו הפציץ כפרים שלא יטיף לנו מוסר״. 15.11.23/אתר רשמי

נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן אמר היום (רביעי) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו "יירשם בהיסטוריה כ'קצב של עזה'", בעקבות המלחמה שמנהלת ישראל נגד חמאס ברצועה.

בנאום תקיף נוסף נגד ישראל מאז פרוץ המלחמה, אמר ארדואן בפני חברי מפלגתו בפרלמנט כי תושבי הרצועה חוו את "ההתקפות המזעזעות בהיסטוריה" והבטיח לנקוט צעדים "לגביית דין וחשבון מישראל". לדבריו, "הפשעים של נתניהו מתדלקים אנטישמיות ומסכנים חיים של יהודים ברחבי העולם".

נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן בנאום לחברי מפלגתו בפרלמנט, 29 בנובמבר 2023. רויטרס
ארדואן, היום/רויטרס

ארדואן הביע תקווה שההפוגה ההומניטרית בעזה תהפוך להפסקת אש קבועה, אך הוסיף כי "הצהרותיו של נתניהו מפחיתות את התקווה" לכך. הוא הוסיף כי טורקיה קוראת לשחרור החטופים ולהפסקת אש קבועה, והפתרון "הטוב ביותר לאזור" הוא הקמת מדינה פלסטיני עצמאית בגבולות 67', שבירתה מזרח ירושלים.

נשיא טורקיה, שמאז 7 באוקטובר החריף בהדרגה את הטון שלו נגד ישראל, הודה למדינות המתווכות בין הצדדים. לדבריו, ספינת סיוע שנייה מטורקיה תצא היום לדרכה, עם כ-1,500 טונות של סיוע הומניטרי לתושבי עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully