וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שושן הרן לנשיא הרצוג: "לעשות את המקסימום כדי שכל החטופים יחזרו"

28.11.2023 / 18:30

הנשיא הרצוג נפגש עם שושן, שנחטפה מביתה בקיבוץ בארי והוחזרה השבוע מרצועת עזה. "ידעתי ביום הראשון לשבי שתוך 20 שעות המשפחה שלי תתארגן ותתחיל לפעול בכל הכוח כדי שנשוב הביתה", אמרה. הנשיא הרצוג: "צריך לעשות הכול כדי לשחרר את כולם"

בווידאו: מצורף קישור וידיאו מפגישתם של נשיא המדינה עם שושן הרן שנחטפה לעזה מביתה בקיבוץ בארי 28.11.23/צלם: אבי קנר, מקליט: אורי בוזגלו

שושן הרן, שנחטפה מביתה בקיבוץ בארי לרצועת עזה והוחזרה השבוע, נפגשה היום (שלישי) עם נשיא המדינה יצחק הרצוג. "אני כבר פה, אבל נשארו בעזה הרבה מאוד ישראלים וצריך לעשות את המקסימום כדי שכולם יחזרו", קראה שושן במפגש עם הנשיא.

הרן, בת 67, נחטפה בידי מחבלי חמאס יחד עם בני משפחתה. השבוע שוחררה לצד בתה, עדי שוהם ונכדיה, נווה בן ה-8 ויהל בת ה-3. ב-7 באוקטובר איבדה שושן איבדה את בעלה, אבשלום, אחותה וגיסה, שנרצחו על ידי מחבלים. כמו כן, בעלה של עדי, טל שוהם, נחטף עמה ועם ילדיהם לשבי - אך טרם שוחרר. "ידעתי ביום הראשון לשבי שתוך 20 שעות המשפחה שלי תתארגן, תגבש אסטרטגיה ותתחיל לפעול בכל הכוח כדי שנשוב הביתה", אמרה שושן. "יש לי אמונה שלמה במדינת ישראל שגם היא עושה את כל המאמצים, ואמונה שלמה בעם ישראל שיעשה כל מה שהוא יכול לטובת החזרת החטופים".

פגישתם של נשיא המדינה עם שושן הרן שנחטפה לעזה מביתה בקיבוץ בארי. צלם: אבי קנר, מקליט: אורי בוזגלו, אתר רשמי
פגישתם של נשיא המדינה עם שושן הרן שנחטפה לעזה מביתה בקיבוץ בארי/אתר רשמי, צלם: אבי קנר, מקליט: אורי בוזגלו

הנשיא חיבק את שושן ואמר לה כי היא ומשפחתה הפכו למודל להערצה. "אני בטוח שכל החטופים והחטופות יחזרו. אני משוכנע ויודע שיש מאמץ בינלאומי אדיר, נדיר בעוצמתו. יגיעו רגעים של החלטות מורכבות, אבל צריך לעשות הכול כדי לשחרר אותם ולהשיב אותם הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully