וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של שקד דהן שהתבשרה כי נפל ונחטף: לא אשב שבעה עד שתושב גופתו

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 18:40

סיגלית גל, אימו של הלוחם בן ה-19 שנפל ב-7 באוקטובר וגופתו נחטפה לרצועה יחד עם שני חללים נוספים, מתחה ביקורת על תפקודה של המדינה: "לקחו אותך ולא דאגו להחזיר אותך, אפילו לא את גופתך. לא מכבד אותך, לא מכבד את המשפחה ובטח לא מכבד את המדינה"

סיגלית גל יחד עם בנה שקד דהן, אחד משלושת הלוחמים ששמם פורסם, שגופתו בידי חמאס.. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שקד דהן ואימו סיגלית/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אמו של שקד דהן כתבה היום (שלישי) שלא תשב שבעה עד שגופתו תובא לקבורה. צה"ל הודיע מוקדם יותר כי דהן, בן 19 מעפולה, לוחם בגדוד 77 שבחטיבה 7 נפל ב-7 באוקטובר וגופתו נחטפה לרצועת עזה יחד עם שני חללים נוספים: סמ"ר תומר יעקב אחימס, בן 20 מלהבים, קשר מפקד חטיבה, וסמל קיריל ברודסקי, בן 19 מרמת גן, חפ"ק מפקד חטיבה.

"מצדיעה לך ,שקד אהוב ויקר שלי", כתבה סיגלית גל בפייסבוק. "נלחמתי כל חיי לדאוג ולגדל אותך באהבה, חינוך מעולה,ערכים, סביבה ראויה. עשיתי למענך מה שהייתי חייבת כאמא. הצלחתי לשמור ולהגן עליך בהמון מצבים. נלקחת ממני לעולמים".

היא מתחה ביקורת על המדינה: "לקחו אותך ולא דאגו להחזיר אותך, אפילו לא את גופתך. לא מכבד אותך, לא מכבד את המשפחה ובטח לא מכבד את המדינה. את הכבוד לך נתתי לך בעודך בחיים ואמשיך להנציח אותך. דע לך כי המוני המונים אוהבים אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully