וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל: אמ"ן כשל - אבל עזבו אותו כרגע, הוא עסוק בלחימה

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 16:26

הרצי הלוי התייחס לדיונים סביב האחריות למחדל ה-7 באוקטובר וציין כי "לא נכון שמפקדי צה"ל יהיו עסוקים בשיח הזה, אני צריך אותם פועלים". הוא גילה כי מאז שהתחילה ההפוגה היו התקלויות עם מחבלים, כולל מטען שהופעל היום על הכוחות בעזה: "צה"ל מוכן היום להמשך לחימה"

בווידאו: הצהרת הרמטכ"ל הרצי הלוי/מערכת וואלה!

הרמטכ"ל הרצי הלוי התייחס היום (שלישי) לשיח סביב האחריות למחדל 7 באוקטובר, וקרא להתרכז במשימות של צה"ל כרגע. "צה"ל ואגף המודיעין כשל באירועי ה-7 באוקטובר. יהיו תחקירים מעמיקים, אבל כעת יש להתרכז במשימה. אנשי צה"ל עסוקים כרגע בלחימה. אנשי אמ"ן פועלים לילות כימים בכדי לסייע לכוחות צה"ל בעזה ובאיתור החטופים".

"לא נכון שמפקדי צה"ל יהיו עסוקים כעת בדיונים על אחריות", הוסיף הלוי. "אני צריך אותם פועלים ביחד מול המשימות הרבות והמורכבות. עוד לא פגשתי מפקד אחד בצה"ל מתחילת המלחמה שלא ראיתי עליו תחושת אחריות כבדה".

הצהרת הרמטכ"ל הרצי הלוי, צפת. 28 בנובמבר 2023. אלי אשכנזי
"עוד לא פגשתי מפקד שלא ראיתי עליו תחושת אחריות". הלוי, היום/אלי אשכנזי

הלוי גילה כי מאז שהחלה ההפוגה היו כמה היתקלויות עם מחבלים ברצועת עזה, כולל המטענים שהופעלו כלפי הכוחות, שהגיבו באש. "כל גורם אויב שיתקרב לחיילי צה"ל יפגוש את אותו מענה חזק שאף גורם בחמאס לא הצליח לעצור, וגורמים רבים שילמו עליו מחיר כבד מאוד". הוא הדגיש כי צה"ל "מוכן היום להמשך לחימה".

לגבי ביקורת על היקף הפעולות מול חיזבאללה, אמר הרמטכ"ל כי "אני חושב שאם תלכו לשאול בקרב פעילי חיזבאללה ומפקדיהם האם הפעולות של צה"ל חלשות, זה לא מה שתשמעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully