וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינוואר פגש בחטופים במנהרות: "אתם מוגנים, לא יקרה לכם כאן כלום"

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 20:32

חטופה שחזרה בימים האחרונים מהשבי במסגרת עסקת השבויים סיפרה על המפגש המפתיע עם מנהיג ארגון הטרור בימים הראשונים ללחימה, במהלכו דיבר אליהם בעברית שוטפת ללא מבטא - וטען כי הם בטוחים בשבי

גלנט: נגיע אל סינוואר ונחסל אותו, בסוף המלחמה לא יהיה חמאס בעזה/לעמ

מנהיג ארגון הטרור חמאס יחיא סינוואר נפגש עם חטופים שהוחזקו במנהרות הארגון ברצועה, כך מסרה היום (שני) חטופה שחזרה בימים האחרונים מהשבי במסגרת העסקה הנרחבת מול הארגון. הדברים אומתו על ידי הגורמים שתחקרו אותה.

לדבריה, סינוואר שנכנס למנהרה פנה אל החטופים שהוחזקו בה. "שלום, אני יחיא סינוואר, אתם הכי מוגנים פה. לא יקרה לכם כלום", אמר מנהיג הארגון לשבויים בעברית מצוינת וללא מבטא. סינוואר, ממשוחררי עסקת שליט, למד עברית בעת שריצה עונש מאסר בכלא.

מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר, במהלך מסע"ת בעזה, 28 באוגוסט 2017. AP
"אתם מוגנים, לא יקרה לכם כאן כלום". מנהיג חמאס סינוואר/AP

מוקדם יותר הערב, חשף צה"ל כי חמאס העביר חלק מהחטופים לפלגים פלסטינים ברצועה, בהם כפיר בן ה-10 חודשים ואחיו אריאל בן ה-4 שמוחזקים באזור חאן יונס ולא נכללים גם בפעימה הרביעית לשחרור החטופים שתתקיים הערב. עוד נמסר כי חלק מהפלגים מעכבים ומפריעים למשא ומתן לשחרור חטופים.

כמו כן, בכיר ישראלי מסר כי הוסכם על הארכת ההפוגה למשך יומיים - זאת תמורת שחרור של עשרה חטופים מדי יום. בכיר בחמאס, חליל אל-חיה, טען כי בארגון "השיגו" מספר חטופים שמספיק לשתי פעימות נוספות - וכן כי ארגון הטרור מעוניין להגיע לעסקה חדשה שלא תכלול שחרור של נשים וילדים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully