וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חן ידעה שירו בנדב, היא חזרה לבדוק מה עם ים וראתה שרצחו גם אותה"

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 16:51

בעלה ובתה הבכורה של חן גולדשטיין־אלמוג נרצחו בשבת השחורה, בעוד שהיא נחטפה לעזה עם יתר הילדים. בני משפחתה מספרים על תחושותיהם המעורבות: "זכינו לקבל אותם בחזרה, אבל זו בכל זאת משפחה שהתפרקה"

ארגון הטרור חמאס הפיץ סרטון נוסף של שחרור חטופים מעזה/מערכת וואלה!

חן גולדשטיין־אלמוג וילדיה אגם, טל וגל, תושבי כפר עזה, חזרו אתמול (ראשון) משבי חמאס, זאת לאחר 51 יום שבהם לא ידעו קרוביהם על מצבם. נדב, אב המשפחה, וים, הבת הבכורה, נרצחו בבוקר השבת השחורה של 7 באוקטובר.

בני המשפחה שיתפו בהתרגשותם הגדולה מחזרתה - וגם ברגעי הקושי. "זה מרגש כל כך לראות עכשיו את הילדים, לגעת בהם, לראות שהם במצב טוב ושהם נראים טוב ושהם מחייכים", סיפרה לוואלה! ורדה גולדשטיין, חמותה של חן וסבתם של אגם, גל וטל. "מצד שני, אנחנו צריכים לעשות את האיזון הרגשי בנוגע לכך שיש גם בני משפחה שנרצחו".

"היינו במתח לא נורמלי, כי לא ידענו אם הם יודעים או לא יודעים שהם חוזרים הביתה בלי אבא ובלי אחות", המשיכה ורדה והודתה בכאב, "לשמחתי הם ידעו, אז לא היינו צריכים לבשר להם את זה. הם ידעו את זה כי הם יצאו מהבית באותו היום הנורא, ומה שהם ראו זה הספיק בשביל לאושש כנראה את הידיעה שהם חוזרים לעולם אחר שהם יצטרכו לבנות אותו מחדש".

משפחת גולדשטיין אלמוג מקיבוץ כפר עזה: האם חן אלמוג-גולדשטיין (48) ובניה אגם (17), גל (11) וטל (9) חטופים בעזה. האבא נדב והבת ים נרצחו בביתם. באדיבות המשפחה
משפחת גולדשטיין אלמוג מקיבוץ כפר עזה: האם חן אלמוג-גולדשטיין (48) ובניה אגם (17), גל (11) וטל (9) חטופים בעזה. האבא נדב והבת ים נרצחו בביתם/באדיבות המשפחה

סבתם של אגם, טל וגל אלמוג סיפרה כי נכדיה תחילה חיבקו אותם, ודאגו לשלום בני המשפחה ולקיבוץ בו גרו, וממנו נחטפו - כפר עזה. "הם הצטערו מאוד לשמוע שחלק מהבתים נהרסו", אמרה. לבסוף, קראה לשמור על חיי החטופים שנמצאים כיום בשבי חמאס. "(חן וילדיה) סיפרו לנו שהתנהגו אליהם פחות או יותר בסדר, הם לא נראים ירודים מאוד. הנכדים נראים בסדר גמור, הם עכשיו מתרוצצים למעלה ומשחקים בקוביות לגו", סיפרה, והודתה לצוות של בית החולים שניידר: "צוות מדהים, מרגש, אין לי מילים".

עומרי אלמוג, אחיה של חן, שיתף ברגשותיו המעורבים. "אנחנו עוד במלחמה. אנחנו זכינו לקבל אותם בחזרה, וגם זו בכל זאת משפחה שהתפרקה", אמר. "קשה להכיל את האובדן הזה, עכשיו הם גם לומדים על מה קרה בעצם לקיבוץ. יש הרבה בכי והרבה להכיל, אבל הם בישראל, וזה הדבר הכי חשוב". הוא סיכם במילה טובה לאנשי בית החולים וביקש להדגיש, "צריך להגיד מילה טובה למטה האזרחים, למטה המשפחות, שעושים עבודה מטורפת, וגם לצוות של גל הירש ולאנשים שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
משפחת גולדשטיין-אלמוג מתאחדת אחרי החזרה מהשבי, 27 בנובמבר 2023. באדיבות המשפחה
משפחת גולדשטיין-אלמוג מתאחדת אחרי החזרה מהשבי, 27 בנובמבר 2023/באדיבות המשפחה

הבוקר, התראיין עמרי לרדיו 103FM וסיפר על תחושותיו בעקבות הבשורה: "חן יודעת הכל. היא יצאה מהבית כשהיא יודעת שנדב ירוי בממ"ד והוא במצב קשה. היא לא הייתה בטוחה אם הוא יצא מזה או לא, אבל היא שיערה בנפשה שהוא נרצח. ים לא הצליחה לצאת מהבית, היא הייתה מאוד לחוצה ונסערת. היא הייתה עם הטלפון ודיברה עם כל כך הרבה אנשים והתכתבה עם כל כך הרבה אנשים. חן אומרת שהיא כנראה התעלפה. פשוט מהסערה שהייתה לה בנפש היא לא הצליחה לצאת מהדלת, והילדים כבר נלקחו החוצה וחן רצה בין הילדים לבין ים לנסות לשפוך עליה מים ולהביא אותה איתם. ככה היא רצה הלוך ושוב כמה פעמים, ובאחת הפעמים היא חזרה לים וראתה שפשוט רצחו אותה בדם קר".

"ככה היא הלכה ויצאה מכפר עזה לשבי עם שלושה ילדים", הוסיף. "הילדים האלה באמת מופלאים ואחד הדברים הראשונים שחן אמרה בטלפון שהילדים מדהימים. הם הבינו את הסיטואציה והם מודעים. יש פה אירוע שהוא בקנה מידה היסטורי, גם החזרה שלהם, של חן והילדים ואגם וגל וטל, שהם באמת משפחה מופלאה, ואתמול במסדרון ראו את הגר ברודץ' נכנסת עם 3 ילדים שלה ועם אביגיל. היא פשוט החזיקה אותה איתה, כל הימים האלה, ואחרי זה את חן ואגם נכנסות במסדרון, שתי לביאות. זה פשוט בלתי נתפס".

"אין להם בית לחזור אליו, זה אירוע מטורף", הוסיף. "הם באמת משפחה מופלאה. הם חוזרים אלינו, ויש פה את ההורים שלי ואת ההורים של נדב ואחיותיו, כולנו נחבק אותם. ההתחלה של התקומה וההתחלה של הבנייה מחדש היא להחזיר את החטופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully