וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנקיסטיות במסר לרמטכ"ל: "רוצות להילחם ברצועת עזה כמו כולם"

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 8:51

ב-7 באוקטובר הוקפצו טנקיסטיות מפלוגת "פרא" של גדוד קרקל לגבול הרצועה, כדי להדוף את המחבלים. הן ניהלו קרב ומנעו טבח בכמה יישובים, וזכו לשבחים על קור רוח ומקצועיות. כעת הן אומרות שהן מצפות להילחם ברצועה, ולזכות בהכרה שהן ראויות למסלול המפרך, בניגוד לביקורת

קרבות פנים אל פנים מול מחבלים - כוחות אוגדה 36 בלחימה להכרעת גדוד ׳זייתון׳ של ארגון הטרור חמאס/דובר צה"ל

הטנקיסטיות בפלוגת "פרא" של הגדוד המעורב קרקל העבירו מסר לרמטכ"ל ולמפקד זרוע היבשה, שבו הן אומרות שהן "רוצות וראויות להילחם ברצועת עזה נגד חמאס כמו כולם". בשיחות סגורות אמרו לוחמות הפלוגה שהן מצפות מזרוע היבשה להציג את העמדה שכבר לא מדובר ב"פרויקט מבחן", וכי הן לא צריכות יותר להוכיח שהן מקצועיות וראויות למסלול המפרך של חיל השריון, בניגוד לביקורת בשנים האחרונות.

פלוגת פרא גדוד קרקל. דובר צה"ל, עיבוד תמונה
לוחמות מפלוגת "פרא" של גדוד קרקל/עיבוד תמונה, דובר צה"ל

ב-7 באוקטובר הוקפצו טנקיסטיות מפלוגת פרא, בפיקוד סרן קרני, על גבי טנקי מרכבה, ממוצבי גבול מצרים לאזור גבול רצועת עזה, כדי להדוף את התקפות מחבלי הזרוע הצבאית של חמאס. הטנק הראשון שהגיע לאזור, בפיקוד סג"מ מיכל, והשני, בפיקוד סמלת אופיר, הרגו יחד כ-50 מחבלים באמצעות ירי פגזים ומקלעים ובדריסה. הם ניהלו קרב בין מוצבים ובתוך יישוב, ובכך מנעו טבח ביישובים במרחב חולית, סופה, וביישובים נוספים.

מפקד עוצבת אדום, תא"ל איתמר בן חיים, ומפקד חטיבת פארן אל"מ שמר רביב, שיבחו את הטנקיסטיות של הפלוגה מגדוד קרקל, על התפקוד שהפגינו בקור רוח ובמקצועיות ברמה גבוהה. מפקדת הגדוד, סא"ל אור לבני בן יהודה אמרה בראיון לוואלה!, כי היא מקווה שבעקבות רמת התפקוד הגבוהה שלהן, לא יהיה עוד ספק לגבי בנות לוחמות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סגן משנה מיכל, מפקדת מחלקה, פלוגת פרא גדוד קרקל. דובר צה"ל
סג"מ מיכל, מפקדת מחלקה בפלוגת "פרא"/דובר צה"ל
הטנק של פלוגת פרא אחרי הפריצה לחולית. דובר צה"ל
טנק של פלוגת "פרא" אחרי הפריצה לחולית/דובר צה"ל

חשוב לציין שבקרבות ברצועת עזה משתתפות לוחמות מיחידת עוקץ. לפני כשמונה ימים אישר הרמטכ"ל לכוח מעורב מגדוד "שחר" בחטיבת החילוץ וההדרכה של פיקוד העורף להשתתף בפעילות של צוות הקרב בחטיבה 460, ולפעול ביחד איתם במרחב מחנה הפליטים שאטי. בנוסף לזה פועלות בשטחי עזה תומכות לחימה מתחומים שונים, כגון רפואה ולוגיסטיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully