וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תישאר בכלא: הוארך מעצרה של הצעירה הערבייה החשודה בדברי הסתה

עודכן לאחרונה: 24.11.2023 / 16:43

בית משפט השלום בחיפה האריך בשנית את מעצרה של תושבת אבו סנאן לאחר שהביעה ברשתות החברתיות הסתה, הזדהות ותמיכה עם ארגון חמאס ומעשה הטרור

בית משפט השלום בחיפה האריך בשנית, בשלושה ימים את מעצרה של רנא סוילאת -בת 27 מכפר אבו סנאן בגליל המערבי, החשודה כי במהלך מתקפת הטרור הרצחנית בשבת השחורה פרסמה באינסטגרם דברי הסתה נגד מדינת ישראל ותמיכה בארגון הטרור חמאס-דאעש.

עם קבלת הדיווח, חוקרי תחנת נהריה פתחו בחקירה בחשד לתמיכה והזדהות ברשתות החברתיות עם ארגון חמאס ומעשה הטרור. מהחקירה עלה, כי החשודה בשנות ה - 20 לחייה, תושבת הכפר אבו סנאן פירסמה ברשתות החברתיות תמיכה והזדהות עם ארגון החמאס וחלק מהדברים שכתבה ואימוג' שהוסיפה "היום הזה והתאריך הזה יישארו בהיסטוריה הגדולה ביותר עבור פלסטין ועבור העם כולו ?? היום _ אנחנו כובשים _ ולא כובשים אותנו ✌️?

נעצרה בחשד להסתה. דוברות משטרת ישראל
נעצרה בחשד להסתה/דוברות משטרת ישראל

עו"ד פארס בריק המייצג אותה מטעם הסניגוריה הציבורית ביקש לשחררה בין היתר בטענה כי "רק שיתפה" פוסט, אחר כך מחקה אותו וכן כי חלק מקרובי משפחתה משרתים בצה"ל, אולם השופט ויליאם חאמד נעתר לרס"ב סאמר יוסף מיחידת ההונאות של מחוז חוף שטען כי במהלך חקירותיה החשד התחזק באופן משמעותי וטען, "טיפלנו בעשרות תיקים מסוג זה, וזה הפוסט הכי קשה שעברנו עליו עד היום".

הסנגוריה ערערה לבית המשפט המחוזי שדחה את הערר: "מדובר בעידוד ברור של המעשים ואף דברי הזדהות ושבח", קבעה השופטת תמר נאות פרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully