וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בכיר במערכת הביטחון: פני חיזבאללה - לא למלחמה

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 21:58

בצה"ל חותרים למשוואה ביטחונית חדשה שתרחיק את חיזבאללה ממרחב הגבול, ובנתיים מצליח לגבות מהם מחיר כבד על שיגורי הרקטות וירי הנ"ט לעבר שטח ישראל. בנוסף, כדי להיות ערוכים לכל תרחיש מדרום לבנון, היקף הכוחות בגבול הצפוני ישאר נרחב בדומה למצב הכוחות היום

בווידאו: צה"ל תקף מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון; הותקפה חוליית מחבלים ששיגרה טיל נ"ט/דובר צה"ל

לפי הערכה של גורם בכיר במערכת הביטחון, פני חיזבאללה לא למלחמה. חרף יום הלחימה העצים נגד חיזבאללה שטרם הסתיים, בצה"ל חותרים למשוואה ביטחונית חדשה שתרחיק את חיזבאללה ממרחב הגבול. בשלב הזה תוקפים כל מי שמהווה סיכון במרחב הגבול. בצה"ל פועלים על פי הגישה הבסיסית עליה הנחה שר הביטחון יואב גלנט: יוזמה והתקפיות של כוחותינו, אך אם חיזבאללה יזום פעולות קיצוניות, ישקלו בצה"ל תקיפות לא מידתיות.

הפצצות צה"ל בלבנון . 23 בנובמבר 2023. 23 בנובמבר 2023. רויטרס
גובים מחיר כבד מהחיזבאללה. תיעוד מהפצצות צה"ל בלבנון/רויטרס

בנתיים צה"ל מצליח לגבות מחיר כבד מחיזבאללה על שיגורי הרקטות וירי הנ"ט לעבר שטח מדינת ישראל. עד כה נהרגו לחיזבאללה למעלה מ-84 מחבלים ועוד למעלה מ-20 מחבלים פלסטינים פעלו משטח דרום לבנון. גורם בכיר במערכת הביטחון הבהיר כי ישראל לא תשלים לאורך זמן עם ירי בלתי פוסק כראות עיניו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה. לכן, יש ליצור משוואה בה הארגון השיעי משלם מחיר בפעילים ותשתיות טרור.

עוד הוחלט, כי נכון לימים אלו צה"ל יתכנן ויקבע בשטח עובדה לפיה תישאר על כנה הצבת היקף סדר כוחות נרחב בדומה למצב הכוחות היום, סדיר ומילואים, כדי להיות ערוכים לכל תרחיש מדרום לבנון. שינויים יתקיימו בהתאם להערכת מצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully