וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הלוואה: ירי לעבר בית עסק ואיומים ברצח

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 11:31

על פי כתב האישום החשוד, סטודנט למשפטים במכללת ר"ג ירה לעבר בית עסק לדלתות בבאקה אל גרביה, לאחר ששלח לבעליו הודעות מאיימות כמו "הקבר ייקח אותך ומי שבא אחריך ישלם". הירי תועד במצלמות האבטחה

בווידאו: ירי על בית עסק בבאקה אל גרבייה/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד מוחמד עקל, סטודנט למשפטים במכללת רמת גן, בן 25 מכפר קרע, בגין סחיטה באיומים של בית עסק לדלתות בישוב באקה אל גרביה, שכלל ירי לעברו. על פי כתב האישום אירוע הירי התרחש ב-27 באוקטובר והרקע לסחיטה היא הלוואה בריבית שנטלו בעל העסק ואחיו. קדמו לירי מספר שיחות טלפון והודעות קוליות בווטסאפ, בהן היו איומים מפורשים המתייחסים להלוואה המדוברת וכללו אמרות כמו: "הקבר ייקח אותך ומי שבא אחריך ישלם".

מכתב האישום עולה שהאירוע כולו תועד במצלמות וניתן לראות בהן שעקל הגיע לחנות בשעות הערב, ערך סיור מקדים תוך שהוא מציץ פנימה, עזב את המקום ושב אליו אחרי מספר דקות. אז, בעודו יושב בכיסא הנהג, הוא ירה באקדח חצי אוטומטי מבעד לחלון הרכב אל עבר בית העסק ומיד לאחד מכן נמלט מהמקום. לדלת העסק נגרם נזק אבל לא נפגע איש.

שוטרי תחנת באקה אל גרביה הוזעקו למקום, תיעדו את הנזק בזירה ואספו תרמילים ואז נפתחה חקירה סמויה שהתנהלה במשך מספר שבועות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים ואחרים. לפני כשבועיים נעצרו מספר חשודים והחוקרים נקטו בתחבולות, ביניהן הותרת החשודים לבדם כדי שישוחחו ביניהם. בחקירה של מוחמד עקל עלה כי קודם לאירוע הוא חיפש בכפר את בעל העסק כשהוא נושא אקדח. בחקירתו הוא הכחיש אמנם את המיוחס לו ושמר על זכות השתיקה, אבל מדו"ח מעבדה עולה שהתרמילים שמצאו החוקרים במכוניתו תואמים את התרמילים שנמצאו בזירה ובסרטוני מצלמות האבטחה ניתן לזהות את המכונית בה לטענת החוקרים הגיע למקום.

היום, כאמור, הוא מואשם בסחיטה באיומים, בעבירות נשק ובגרימת נזק לעסק. במקביל להגשת כתב האישום, מבקשת פרקליטות מחוז חיפה באמצעות התובעת לילך סרנה מהשופט ניצן סילמן כי יאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully