וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 אנשי חיזבאללה, בהם בנו של בכיר בארגון, נהרגו בתקיפה בדרום לבנון

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 10:56

עבאס רעד, בנו של יו"ר סיעת חיזבאללה בפרלמנט, היה בין ההרוגים בתקיפה בבית חאנון. ארגון הטרור השיעי כבר הודה ב-85 הרוגים בשורותיו מאז תחילת הלחימה מול ישראל. גנץ הזהיר את חיזבאללה מהסלמה: "מה שקורה בצפון עזה - יכול לקרות גם בלבנון"

בווידאו: צהל תקף חוליות מחבלים ומטרות טרור של ארגון חיזבאללה בלבנון 22.11.23/דובר צה"ל

חיזבאללה אמר הלילה (חמישי) כי חמישה מאנשיו, בהם בנו של בכיר בארגון, נהרגו בתקיפה של חיל האוויר בדרום לבנון. מאז תחילת הלחימה הנוכחית מול ישראל, יום לאחר פרוץ המלחמה בחמאס ב-7 באוקטובר, ארגון הטרור השיעי הודה במותם של 85 מאנשיו, אף שלפי ההערכות המספר האמיתי גבוה יותר.

בין חמשת ההרוגים האחרונים היה עבאס מוחמד רעד. לפי דיווחים, הוא בנו של ראש סיעת חיזבאללה בפרלמנט, מוחמד רעד, הנתון לסנקציות אמריקניות מאז 2019. ביום שלישי חוסל בכיר בזרוע הצבאית של חמאס בלבנון, חליל חראז, בתקיפה אווירית באזור צור.

צה"ל לא מתייחס לזהותם של ההרוגים בתקיפות בלבנון, אך תקף לאורך היום מטרות של חיזבאללה בלבנון בעוד יום של חילופי אש שכלל שיגורים לעבר מוצבים וישובים בצפון.

עבאס מחמד רעד, בנו של בכיר חיזבאללה בפרלמנט הלבנוני, חוסל בדרום המדינה. 23 בנובמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אביו נתון לסנקציות אמריקניות. עבאס מוחמד רעד, בנו של יו"ר סיעת חיזבאללה בפרלמנט/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

על רקע הלחימה הקשה ביותר בגבול הצפון מאז מלחמת לבנון השנייה ב-2016, הזהיר השר בני גנץ מהתרחבות הלחימה נגד חיזבאללה. "אנחנו נערכים להמשך המלחמה. בהקשר זה, חיזבאללה צריך לדעת שמה שקורה כעת בצפון עזה - יכול לקרות גם בדרום לבנון", אמר גנץ.

על רקע החתימה על עסקת החטופים, שנכון לשעה זו נדחתה לפחות ביממה, מקור בחיזבאללה אמר אתמול לרשת אל-ג'זירה כי הארגון יכבד הפסקת אש ברצועת עזה, אם ישראל תעשה זאת. המקור הוסיף כי חיזבאללה לא היה חלק מהשיחות בין ישראל לחמאס על שחרור החטופים וההפוגה. כמו כן, מנהיג הארגון, חסן נסראללה נפגש עם בכירי חמאס, אוסמה חמדאן וחליל אל-חיה, על רקע הסכם שחרור החטופים וההפוגה בעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully