וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמ"ר איתן דב רוזנצוויג נפל במהלך הקרבות ברצועת עזה

עודכן לאחרונה: 22.11.2023 / 18:28

סמ"ר איתן דב רוזנצוויג, בן 21 מאלון שבות, לוחם בגדוד שקד של חטיבת גבעתי, נפל במהלך הקרבות בצפון הרצועה. עוד מסר צה"ל כי שני לוחמים, לוחם מילואים מיחידה 504 ולוחם מסיירת גולני, נפצעו באורח קשה במהלך הלחימה באותו האיזור

בווידאו: צוות הקרב של גבעתי פשט על מפקדה של ארגון הטרור חמאס בתוך שכונת היוקרה בה מתגוררים בכירי הארגון. 22.11.23/דובר צהל.

צה"ל אישר הערב (רביעי) לפרסם כי סמ"ר איתן דב רוזנצוויג, בן 21 מאלון שבות, לוחם בגדוד שקד של חטיבת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. איתן הותיר אחריו הורים וארבעה אחים.

כמו כן, מסר צה"ל כי שני לוחמים, לוחם מילואים מיחידה 504 של אגף המודיעין ולוחם בסיירת גולני,
נפצעו באורח קשה במהלך הקרבות בצפון רצועת עזה.

חלל צה"ל סמ"ר איתן דב רוזנצוויג, 22 בנובמבר 2023. דובר צה"ל
סמ"ר איתן דב רוזנצוויג, נפל בלחימה ברצועת עזה/דובר צה"ל

איגוד ישיבות ההסדר מסר כי "הארגון מבכה מרה את נפילתו של לוחם גבעתי החייל סמ"ר איתן רוזנצוויג הי"ד, תלמיד ישיבת ההסדר ירוחם שנפל במלחמת מצווה. בשם ראשי ישיבות ההסדר וכלל הרבנים והתלמידים, אנו מחבקים את המשפחה בשעתה הקשה ומתפללים לניצחון מוחץ של חיילינו הגיבורים על אויבינו השפלים והאכזריים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים".


ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן ספד לו: "איתן גיבורנו, נפלת במלחמה על הגנת העם והארץ. היית שם בשביל כל עם ישראל וכעת עם ישראל כולו מחבק אותך ומודה לך על מסירות הנפש שלך. משפחת רוזנצוויג היקרים, ליבנו איתכם ואנו לצדכם ברגעים קשים אלו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully